/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
reservedele suzuki750f
Fra : kuurd
Vist : 467 gange
100 point
Dato : 03-08-05 13:30

jeg har en suzuki gsx750f fra 1990. hvilken dele passer til den fra en anden suzuki eks gsx600f. er der evnt andre modeller hvor delenen er de samme som på min???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-08-05 13:42

Det er meget sjældent at de forskellige modeller passer stumper sammen, og på nogen MCmodeller er der endda ofte forskel på nogen af delene, alt efter hvilken årgang det drejer sig om.

Men Suki'en der, er det vel heller ikke noget problem at skaffe stumper til, tror jeg.

mvh dova

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 03-08-05 17:25

det hele he he også moto

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 04-08-05 18:50

nej det er vidst ikke rigtig sorry

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 08-08-05 02:02

Hej.

Allerførst kunne du måske liste de dele du specielt tænker på...for ellers bliver det jo en hel roman man skal skrive...

Men ja, man kan sætte stumper fra andre modeller på din f.eks. motoren fra en 750R og endnu sjovere......fra en 1100 F/R Hæ hæ, så bliver det sjovt...
Bagdæmper passer også, forgaffel USD kan også bruges med lidt snilde, hjul, bagsvinger, bremser m.m.

Kan du ikke præsicere lidt...så skal jeg gerne hjælpe.

Mvh
Need4Speed