/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kameraknap på E730
Fra : Kongelunden
Vist : 410 gange
500 point
Dato : 02-08-05 16:33

Overvejer at anskaffe en E730 nu hvor den er på vej på markedet, men har et enkelt spörgsmål til nogen der måske har haft fingre i en tidlig model:

På E700 sidder der en kameraknap på siden som man IKKE kan de-aktivere. Det vil sige, at går man rundt med E700 i tasken/lommen kan den sagtens aktivere kameraet og så ellers knipse lös i lommen på en - ikke särligt smart da man så pludselig står med en större mängde "sorte billeder" i hukommelsen.

Spörgsmålet er så om nogen ved om denne kameraknap kan de-aktivers på E730, eller om det er samme upraktisek design som gör sig gäldende ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-08-05 17:28

Hey, jeg kan ikke læse mig til det på denne hp, men jeg kan se, at du evt. kan maile og spørge http://www.gsmarena.com/samsung_e730-1115.php

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 02-08-05 20:31

på en svensk side så jeg at på samsung d500 kunne man " kameralyd kan skrus av,".. hvis de har fundet ud af det på d500 så burde de jo også have det på den nyerer e730.. men ellers ville jeg kontakt samsung.dk og forhøre mig...

Junior

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 05-08-05 15:02

Har forsögt at skrive Samsung, men det vil åbentbart ikke svare - har ihvertfald ikke hört fra dem endnu.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-08-05 15:58

Det kan være at Samsung DK ikke ved det endnu og selv venter svar fra leverandøren..
det er nu ellers en fed nok tlf...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-05 16:01
Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 05-08-05 16:10

måske man bare skulle spørge sin lokale mobil pusher.. han burde da vide hvor han skal få svaret...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-08-05 16:40

på det første link jeg sendte, kan jeg se, at der er en bruger til bruger "samtale" hvor nybagte ejere af denne model, snakker om de forskellige funktioner, måske du kunne spørge her?