/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Godt Job
Fra : ladywear
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 02-08-05 07:49

Hej Jeg soger en partner til et nyt koncept i Danmark, der er rigtig gode
penge og lave for den rigtige, jeg kan sige det handler om salg af varer til
reklame folket, og vi vil med sikkerhed hvae de billigste priser i Danmark,
og det er noget som alle inden for reklame bruger, send mig en mail og lad
os komme igang. fjern det ene @ for mail giftandgame@@giftandgame.com

Mvh

Leo

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 02-08-05 11:28

Hvor i landet bor du?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-08-05 12:05

Som sagt før - sæt ikke penge i noget som skjuler sig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-08-05 13:57

nullerbullerpige

ladywear bor i Thailand.

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 02-08-05 14:40

Ja jeg bor i Thailand men der er ikke nogen der skjuler sig og der er ikke tale om nogen der skal sette penge i noget

Leo

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-05 14:47

Er det den container fyldt med vinterjakker du ikke kan komme af med?

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 02-08-05 15:00

Det har intet med jakker at gore prov og kik hvad der staar paphovede

Kommentar
Fra : vesterbo

Dato : 02-08-05 17:11

paphovede???????

Er det tonen i ovennævnte koncept?????

Kommentar
Fra : PoulENissen

Dato : 26-08-05 01:14

Skriv venligst, hvad det drejer sig om. Jeg har stor teknisk viden, har arbejdet med grafik & layout. Arbejder pt. som salgskonsulent. Synes at det lyder spændende ! Skriv til: forfuldhammer@hotmail.com

Kommentar
Fra : zantzippe

Dato : 16-12-06 17:58

Hej
Ja jeg syntes det lyder spændende, jeg arbejder med marketing og analyser, skriv til octypusssy@hansen.mail.dk
Hilsen
Jytte