/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slet brugere
Fra : winslet
Vist : 219 gange
100 point
Dato : 01-08-05 17:06

hej, jeg er helt forvirret, der er ikke noget knap eller noget lignede jeg kan slet min brugere på.. ved i hvordanman gør..?? smil, tak for hjælp..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-08-05 17:07

Nej, du kan ikke slette nogen som helst, heller ikke dig selv

mvh dova

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 01-08-05 17:07

Det kan man ikke

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 01-08-05 17:29

Du kan da bare gå ind og ændre dit navn oa. til noget ulæseligt crap, og så ændrer du email adressen til sjfdhgskdjfg@hotmail.com eller hvad ved jeg uden at kigge. Så er den profil elimineret.

Så laver du bare en ny profil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:30

Det eneste du kan gøre, såfremt du er ked af fortsat at modtage emails fra.. og deltage i.. www.kandu.dk ?

..er at ændre din e-mail adresse hér : http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

..til : service@kandu.dk

..så hører du ik' mere !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 21:33

Ps. HUSK ..at give mig de 100 påæng ..inden du lukker spørgsmålet !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-08-05 23:05

Du hænger i fælden!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 23:12

Nu... !!!

..inden det er for sent winslet

(..og tedd ..du klapper bare )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-08-05 23:14

Kommentar
Fra : winslet

Dato : 02-08-05 04:29

hey.. oki.. tak skal i ha.. mærkeligt at man ikke kan slette.. aner i hvorfor... ??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-08-05 04:45

Går ud fra det på Kandu du mener! Hvis man slettede dig nu ville det medføre at man ikke kunne se dit spørgsmål og kommentar her men kun nogle underlige kryptiske bemærkninger!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 02-08-05 09:06

I Google fremkommer : Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 9.800 for </MOLOKYLE>. (0,19 sekunder)
..og 99.99% er henvisninger til kandu.dk

Tænk; hvis denne enorme mængde guldkorn forsvandt ud af cyberspace bare fordi jeg ville slettes? Et kæmpe tab for menneskeheden !!!

</MOLOKYLE>