/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
låsering til fiskehjul
Fra : Fox_dk
Vist : 1960 gange
50 point
Dato : 01-08-05 10:32

Hej
Hvor kan man købe de små låseringe der sidder på bøjlen til fiskehjulet?
Nu har jeg prøvet 5 butikker uden held
Det er den type der sidder i en fordybning på en aksel ca 3-4 mm.

mvh. Fox

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 01-08-05 12:01
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-08-05 15:25

Hør hos det lokale autoværksted/traktorværksted/maskinfabrik/autoreservedels-butik/værktøjsbutik om ikke de skulle have sådan en lille låsering. Eller hør om en af dine bekendte der måske arbejder et sådant sted ikke lige kan skaffe den.

Jeg går ud fra, at det er sådan en her:
http://www.brd-klee.dk/Catalogue/component.php?group=laas_a

mvh berpox

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 01-08-05 22:12

Øh nej ikke den type. den skal klikkes uden på en aksel

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-08-05 09:43

Så se om ikke du kan finde den her:
http://www.brd-klee.dk/index.php?/Catalogue/component.php?group=laas_a

Jeg tror ikke Brdr. Klee sælger til private - og under alle omstændigheder kommer du til at betale en hel del i ekspeditionsgebyr.

Derfor - prøv hos eksempelvis et værktøjsmagasin, eller hør hos Brdr. Klee hvor du måske ellers kan få dem i løs vægt.

http://profil.krak.dk/autofirmaprofiler/KR/kvww/67042/S.V.S.VaerktoejASSjaellandsVaerktoejsservice/Fane1.htm

mvh berpox

Kommentar
Fra : Fox_dk

Dato : 02-08-05 15:43

Fandt dem selv i en hobby butik

mvh.
Fox

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 03-08-05 09:20

OK - fint det lykkedes

"knæk og bræk", berpox

Kommentar
Fra : poelse

Dato : 06-08-05 21:29

Ellers kan man meget tit være heldig at finde den slags små låseringe hos en urmager, der selv reparerer gamle ure. Der har jeg selv været heldig et par gange.

Knæk og bræk

Peter