/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
RC bil ??
Fra : tiemaster
Vist : 331 gange
250 point
Dato : 30-07-05 15:33

hej jeg har fået sådan en lækker RC bil til benzin. men start snoren er i stykker den er trukket helt ud og kan ik komme nogen vejne.. nogen der ved hvad der er i vejen og om man selv kan lave det.
og evt. pris på reserve dele

mange tak...

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-07-05 15:46

Hejsa
Du har jo fundet ud af hvad der er i vejen - start snoren løber ikke ind igen...
Start træk kan udskiftes - da det jo er noget er ryger på alle motore.
Du har nok trukket for hårdt - da det jo ikke af skibsmetalt det hele.
PRisen kan du få der hvor du har købt bilen - ellers er der mange firmaer på nette der handler med RC biler.
god fornøjelse.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 30-07-05 16:52

Det kunne jo hjælpe lidt, hvis du skrev hvad det er for en bil/type, evt. også hvilken motor det er.
Kom igen med flere oplysninger, så skal vi nok hjælpe.

MVH

Accepteret svar
Fra : kogalejy

Modtaget 250 point
Dato : 30-07-05 18:46

Man skiller det ad og ser hvad der er sket, når man har forstået funktionen er der så mulighed for at rette det, det lyder som om det er gået i baglås.
Mvh. K.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 30-07-05 18:47

Du kan vel bare demontere og se hva der er galt.Hvis du skal have RC som hobby så må du lære dig at skrue på bilen, og ikke sende den på værksted når den går i stykker.
alimak

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-08-05 10:05

Hvordan går det med bilen???????

MVH

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 11-08-05 18:25

det går ok forhandlederen ville gerne lave den for mig......

Godkendelse af svar
Fra : tiemaster

Dato : 07-11-05 09:13

Tak for svaret kogalejy.