/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Dåbskjolemønster fra Burda Baby 1973
Fra : torbenhenssel
Vist : 957 gange
20 point
Dato : 30-07-05 10:05

Jeg har en gammel dåbskjole hæklet i perlegarn, fra et mønster i Burda Baby 73.
Den trænger til lidt reparationer, men jeg har forlist bladet og håber her at nogen kan hjælpe mig.
Ligger du inde med det gamle Burdablad og vil hjælpe, kan jeg sende dig et billede af mønsteret.

Kommentar
Fra : Skovheksen

Dato : 30-07-05 11:11

Hej med dig! - Jeg kan sagtens forstå din efterspørgsel, så hvis jeg var dig, ville jeg kontakte mit nærmeste bibliotek, for dette kan se, om det pågældende blad er i hus og ellers kan dit bibliotek kontakte sit samarbejdende bibliotek. Hvis jeg kommer i tanke om andet og bedre, kontakter jeg dig - indtil da: held og lykke og gode sommerhilsener fra Skovheksen!

Kommentar
Fra : torbenhenssel

Dato : 30-07-05 13:04

Hej Skovheksen - tak for rådet, men Bibliotekernes "centrallager" er forsøgt. De har også en del, men selvfølgelig mangler netop 1973-bladene.

Kommentar
Fra : safarisari

Dato : 20-10-05 15:46

Hej torbenhenssel

Jeg vil foreslå dig at tage kontakt til en af de ældreklubber der er i dk. for eksempel er der foreningen for kreative ældre >>KREPO<< Det kunne også være en mulighed at spørge burda selv om de har netop dette nummer fra 1973 måske kan det kopieres for en billig penge!!