/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
komputer magasin demo
Fra : thomas_abc
Vist : 270 gange
200 point
Dato : 29-07-05 22:23

Hej. Jeg fik for nogle år siden en demo af et sjovt platformspil. Problemet er, at jeg ikke kan huske spillets navn. I spillet styrer man en tank, og man skal besejre andre tanks. Man kan få forbedret sine skyts osv. Det hele er set fra oven og er som sagt et platform spil. Jeg mener at demoen kom fra en K-cd (tilhørende et blad ved navn "komputer"). Jeg skal bruge navnet på dette simple spil! Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 22:27

har du forsøgt at søge efter det - de fleste af dem ligger til fri afbenyttelse rundt omkring på nettet

prøv for eks www.miniclip.com

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-07-05 22:37

LaserTank er en sjov form for tankespil. Du styrer en tank, og din opgave er at nå frem til fanen uden at blive skudt eller på anden vis slået ihjel. Det lyder måske drabeligt, men det handler på ingen måde om at være først på aftrækkeren. Til gengæld skal du tænke, for det gælder om at regne ud, hvordan du kan gennemføre banen uden at blive slået ihjel.
--------------------------------------

Kan du genkende noget af dette ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:42
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 22:45

der er ind i mellem - ret ofte faktisk - nogen der annoncerer efter netop k-cd´er i den blå avis - måske en ide ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 22:48

Har dem alle - næsten.

Så hvis du ved præcis hvornår den var, kan jeg da kigge......

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-07-05 22:51

Nu har jeg fundet det spil, jeg refererede til ovenstående: http://pages.globetrotter.net/lasertank/ltank_en.html

Kommentar
Fra : thomas_abc

Dato : 03-08-05 22:35

hmm.. jeg tror spillet startede med "Z"!

hvis det kan være til hjælp!?... det var desværre ikke lasertank...