/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Flerspors lyd-optagelse på PC, gerne gra~
Fra : palle22
Vist : 1073 gange
200 point
Dato : 29-07-05 19:42

Hej
Jeg skal bruge et program til at optage lyd i flere spor på min PC. Det ville ikke gøre noget hvis programmet har indbygget trommemaskine, og evt et par layer funktioner. Jeg kunne forestille mig at det var muligt at lave en trommegang, og så spille noget guitar og bas ind selv, enten vha mikrofon eller line-in.
Håber I kan hjælpe. Skal siges det kun er til hobby brug, og jeg kan af gode grunde kun spille et instrument ad gangen

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 20:30

Medmindre du er parat til at give en mindre formue - er projektet ikke til at realisere......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-05 20:32

Men her er da lidt at lege med

http://www.fleximusic.com/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-07-05 21:48

bruger ikke programmet lige pt men mener der er en optage enhed på anvil studio

http://www.download.com/3000-2170-10389338.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-07-05 22:24
Kommentar
Fra : thorkil1

Dato : 15-08-05 22:22

Protools er et fantastik program, der også bruges af proffer.
Der findes en gratis version på www.protools.com - desværre kun til win 98 og win ME.
Men det er et absolut prof program.
Det kræver dog en del af computerens kræfter at få det til at fungere...