/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ingen Benzin på fz'er!!!
Fra : mort1760
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 28-07-05 19:15

da jeg kom hjem fra ferie var der ikke benzin i benzinfilteret. jeg tror den er stoppet

og ja!!! der er benzin på!!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-07-05 20:12

Der fordamper jo altid lidt i karburatoren, men du skal have stigning på slangen, så luftbobler kan komme væk og op.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 29-07-05 14:01

det er der også, men jeg var kun væk en uge, og var tom da jeg kom hjem

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 29-07-05 16:29

Det kan også se ud som den er tom, selv om den netop er fyldt.
Men i alle tilfælde, så har det ikke noget med stoppet at gøre, så skulle den jo ikke kunne køre, og det ville jo ikke kunne løbe videre ned og fordampe.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 29-07-05 22:12

jeg kunne se at den var tom. og da jeg efterfølgenede rensede karburatoren kørte den igen