/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Godt feriested i vintermåned til rimelig~
Fra : import
Vist : 527 gange
50 point
Dato : 28-07-05 13:41

Er der nogen der kan anbefale et godt feriested med sandstrand og godt hotel, vi har nemlig lovet vores børn en tur til næste år i vintermånden ( efterår ), dog er prisen også vigtig da vi er 2 voksne og 5 børn !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 14:10

SYLT - og så er det rimeligt billigt i sensæsonen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-07-05 14:15

Det skulle måske være sydpå

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 28-07-05 14:20

Hey import

Jeg har vaeret bosat i andelucia, sydspanien, indtil for 14 dage siden i en by der hedder almunecar en halv times koersel fra malaga. dette er vest for malaga og alle feriegaesterne er oest for malaga, her er fyldt med danskere og der er endda en dansk restaurant her, ejerne hedder christian og betina det er dem der havde en reastaurant der hed roegeriet i rungsted deres nye restaurant hedder location og er meget besoegt af danskere. her kan i bo billigt paa et hotel eller et hostal, det er omkring 20 euro pr dag en billet i god tid fra cph airport er omkring 30-50 euro pr person.
hvis du oensker kan du kontakte mig paa slim_djudju@hotmail.co.uk og jeg kan proeve at hjaelpe dig mere detaljeret

held og lykke

lars hansen

Kommentar
Fra : import

Dato : 28-07-05 14:48

Der skulle gerne være varmt i november / evt. februar måned !!!

Kommentar
Fra : slim_djudju

Dato : 28-07-05 17:25

der er omkring 35 grader i andelusia omkring efteraaret plus middelhavet er varmet op paa det tidspunkt

Kommentar
Fra : import

Dato : 04-08-05 08:12

Jeg er blevet meget varm på at prøve andelusia, men synes ikke jeg kan finde så meget omkring dette på nettet !