/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Oversættelse
Fra : Greengrass
Vist : 542 gange
20 point
Dato : 11-10-02 09:21

Hvem kan hjælpe mig med at oversætte et brev fra dansk til engelsk. ?

Accepteret svar
Fra : Mone

Modtaget 30 point
Dato : 11-10-02 09:37

Hvad er det for et brev??

Hvis det er et ganske almindeligt personligt brev, så tror jeg da godt
jeg kan hjælpe dig. Men hvis det er et forretningsbrev eller lign. så er
det nok straks værre, for der kan jo godt være nogle evt. tekniske ord
som man ikke er helt "dus" med.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Greengrass

Dato : 11-10-02 10:08

Kære Mone
Tusind tak for henvendelsen. Det er en personligt brev som én af mine meget nære venner har brug for at få skrevet. Han er alvorligt syg, og det betyder utroligt meget for ham, at han når at få besvaret et brev fra en engelsk pige, som har skrevet til ham. Desværre kan jeg ikke hjælpe ham, men er til gengæld så meget mere taknemmelig over dit tilbud. Du kan kontakte mig på adressen.: railfan@post.tele.dk.

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 30-10-02 22:02

Til PBa

Hvorfor sætter dit indlæg som SVAR????????????

Kender du ZONKER?????? eller er det mon ZONKER der har skiftet navn?????
For jeg kan jo se du først er oprettet idag.

Du kan da bare sige hvis du gerne vil have nogle point, for så kan du da få mine,
for jeg har ikke noget at bruge dem til. Jeg er her for at hjælpe der hvor jeg kan.

Hvorfor tilbyder du ikke at oversætte brevet?????????? Det er jo det der bliver spurgt om. Men til din orientering kan jeg sige.: BREVET ER BLEVET OVERSAT.

Med venlig hilsen
Mone

Godkendelse af svar
Fra : Greengrass

Dato : 31-10-02 00:26

Tak for svaret Mone. Som du allerede ved, er din oversættelse blevet sendt afsted til vedkommende, men der skal osse herigennem lyde en stor tak for din hjælp. Det var flot gjort.
Greengrass. ( Du kender jo hans rigtige navn, - men det holder vi hemmeligt, ikke.? )

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 31-10-02 00:39

Hej Greengrass

Tak for de pæne ord. Og jo, jeg kender hans rigtige navn, og min mund er
lukket med syv segl.

Venlig hilsen & tanker
Mone