/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
iMac problem
Fra : vinterlie
Vist : 407 gange
40 point
Dato : 28-07-05 04:15

hvad er der galt, når jeg ikke kan tildele et program mere hukommelse? - jeg gør som man skal, aktiverer et program med et klick, går til file, get info, - men der står "gennerelt" og "arkivdeling" istedet for "gennerelt" og "hukommelse"- så hvad gør jeg galt? - eller hvad har jeg gjort galt, siden den opfører sig på den måde?

venlig hilsen
Vinterlie

Kommentar
Fra : kipros

Dato : 31-07-05 20:42

Det er ikke selve programmet, du har fat i så... Se efter at der står program under Vis Info (og ikke henvisning/alias). Evt. markerer du henvisningen og taster æble-R, så kommer du til programmet. Det må ikke køre, mens du justerer hukommelse. Hvorfor bruger du stadig OS 9?