/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Honda CD50, købes?
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 4024 gange
92 point
Dato : 26-07-05 21:30

Hej..

Er her nogle der ved hvor jeg kan finde en Honda CD50 til salg...? Har prøvet:

Den blå avis
papkassen.dk
guloggratis.dk

Eller har du evt en til salg..?

Mvh Simon

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 26-07-05 21:39
Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 27-07-05 00:15

heeey jeg har en honda cd50 til salg

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 27-07-05 00:16

Okay..

Hva ska den koste.. Du kan skrive til mig på:

Thomsen700@hotmail.com

Mvh Simon

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 27-07-05 10:23

hvad vil du gi...... den er meget vær den står helt original

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 27-07-05 20:09

Kan være svært at sige.. Kan jeg få et billede? Evt over MMS?

Men skriv lige over mail.. En smule nemmere :)

Thomsen700@hotmail.com

Mvh Simon

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 29-07-05 13:18

Uk uk? Er du der?

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 29-07-05 21:46

nej den er ikke til salg alligevel sorry maYn hehe men skal nok lede efter en til dig hvis det er iorden...

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 23:32

Prøv QXL eller søg www.knallert.dk eller,,,,CD 50 klubber på nettet, da jeg ved, der kører en hel del rundt, selv en DAX motor kan du bruge, skam, jeg smed en væk for 5 år siden, cd50 men den var slidt, men kunne sikkert været brugt til reservedele, NU.......
Eller skal du prøve i din lokalavis, men med en lille overskrift, da der ellers ligepludselig er 1000 der vil sælge, men til skyhøje priser, har din mail, så kører jeg en NED, skal du høre fra mig........hvor i landet befinder du dig?????øen/fast eller omliggende ØER

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 29-07-05 23:35

Tror ikke linket virker mere, men prøv dig frem........eneste rimelige gode/billig råd, jeg kan give dig......

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 30-07-05 14:52

Okay.. :)

Iorden.. Er iøvrigt fra en lil by ved Horsens..