/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
andre kan ikke høre mig over msn lyd!!
Fra : Tec_Raven
Vist : 1152 gange
100 point
Dato : 23-07-05 08:00

jeg har altid kunne bruge den engenskab med og tale med andre i msn messenger, har soundmax og jeg har kørt hardware testen der er i lyd under kontrolpanel og den siger det virker fint også når jeg sætter op til lyd med wizarden kan jeg se når jeg taler i min mic (slår grafen ud) det samme med højtalerne,hov skal jo lige siges at det er et sandberg gamer headset,og nu er jeg ved og gå ud af mit gode skind af raseri og stampeni jordenjeg kan godt høre dem men de kan ikke høre mig,er der et sted i windows som skal være slået til /fra??? har godt nok ikkr hørt om men håber at alle i smukke mennnesker kan hjælpe mig denne gang
MVH Raven

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 23-07-05 09:19

Har du kørt guiden lydjustering i MSN - her kan du se om der komme lyd fra din microfon til msn
hvis det mangler her skal du have din microfon til at virke og der gøres under - programmer - tilbehør - undererholdning - lydstyrke. Her slår man microfon til og fra og skruer op og ned.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-07-05 16:16

et gæt - det er tilfældigvis ikke sådan at der sidder en abryder på ledningen til det headset - eller andet sted - hvor mikrofonen så måske er slået fra ?????????
VED det måske er langt ude men har oplevet flere der har funderet sig blå og gule - indtil en eller anden fandt ud af at det lige var dét

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 15:50

du husker vel at aktivere tale ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 15:50

du husker vel at aktivere tale ????

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 24-07-05 15:55

jeg har testet alle ting 2 gange instaleret soundmax 2 gange og messenger 7.0 3 gange og har kigget efter om min mic var slået fra men det var som det skulle være de test jeg har lavet viser at mit headset virker som det skal og jeg har da også kunne optage en wav fil så tænker på om det kan være en fil der mangler i windows elleri soundmax???? det her er så ireterende at jeg for lyst til og smadre noget hehe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-07-05 16:02

uff lyder irriterende - ville afinstallere og geninstallere hvis jeg var dig for en sikkerheds skyld

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 24-07-05 22:38

jeg er sikker på at fejlen sidder ca 40 cm fra skærmen... ej kan du få lyd fra andre programmer??

\knap

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 25-07-05 07:46

hehe ikke en fejl 40 jeg kan godt lave wav optagelser og når jeg laver lyd testen i msn så virkr det også alt har jeg gået igennem har gen intalleret msn 2 gange og mit soundmax som kom med til mit mobo p4c800-E delux men en på tweakup skrev noget om at det er en opdatering fra microsoft men så ville der jo nok være mange som ville skrive om det her hehe og det er ikke lyden det er andre som ikke kan høre mig over msn jeg kan godt høre andre eller c´vis jeg gamer guildwars eller wow.

Kommentar
Fra : storebror30

Dato : 26-07-05 01:30

Jeg syntes at du skal prøve at hente skype og prøve om du kan få forbindelse til
nogle af dem du kender for hvis dit heatset virker der er der noget galt med msn.
jeg kan fortælle dig at skype er meget bedre i lyden en msn. men det er jo op til dig
du kan hente skype inde på www.skype.com

hilsen
henrik

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 27-07-05 23:01

har prøvet i gennem Teamspeak og der virker det fint og på mine test kan jeg se det slår ud når jeg taler i min mic ,så hvad det er der gør at det ikke virker på msn over går min forstand hehe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-07-05 23:04

sq da også underligt

Kommentar
Fra : Tec_Raven

Dato : 28-07-05 00:49

max ikke forde jeg bruger det meget men vil gerne videhvad der er sket så jeg kan lave det rn anden gang.