/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 2650
Fra : kpm10
Vist : 480 gange
70 point
Dato : 22-07-05 20:13

Hejsa.

Min kæreste har købt en Nokia 2650 men når hun modtager sms´er så står der ikke hvem der har sendt den, kun nummeret ikke navnet. Heller ikke i indbakken - er det en eller anden indstilling som hun har fumlet ved?

vh. KPM

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 20:20

Hun skal huske at skrive navnet i telafonbogen - ellers står der kun nummeret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 20:21

telafonbogen = telefonbogen

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 22-07-05 20:22

Navnet står i telefonbogen så det er ikke det - var også min første tanke

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-07-05 20:23

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/brug_mobil/telefonmanualer/index.jsp og hvis det ikke hjælper kan det være fordi at der ikke er abodoment på vis nummer funktionen

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 22-07-05 20:31

Det viser sig nu at hvis man får en sms (selvom pågældende står i telefonbogen) og gemmer nummeret igen (overskriver det der står i telefonbogen) så virker det som det skal Meget mærkelig telefon......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 20:33

Teknologiens vidunderlige verden

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 22-07-05 20:34

har du helt ret i