/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Coca Cola Light og Coca Cola Diet
Fra : Sab_bj
Vist : 648 gange
25 point
Dato : 21-07-05 00:32

Hejsa herinde... :)

Jeg har længe undret mig over dette, er coca cola light det samme som coca cola diet? Hvis ikke, hvad er så forskellen?

På forhånd tak :D

Knuzz

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 21-07-05 00:51

De er vel begge det samme som f.eks Pepsi Max. Altså sukkrfri Cola.
Så der er ingen forskel.

Kommentar
Fra : Sab_bj

Dato : 21-07-05 00:54

Det undrede mig bare at Coca cola både havde lavet en som hed diet og en som hed light. Så jeg blev helt i tvivl om der var nogen forskel.
Men man kan vel også kun købe Coca cola Light herhjemme, og ikke diet, ved du noget om det?

Taak for dit svar:D

Accepteret svar
Fra : Backtee

Modtaget 35 point
Dato : 21-07-05 00:57

I USA hedder den diet og i Danmark hedder den Light

Det er det samme produkt

Godkendelse af svar
Fra : Sab_bj

Dato : 21-07-05 01:01

Tak for svaret Backtee.