/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Autocad 2005, linetype
Fra : Lionje
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 20-07-05 20:05

Hej eksperter
Jeg mener at have haft en linietype i et gammelt Autocad program, som lignede en lidt rystende håndtegning.
Er der nogen, der kender denne eller noget lignende. Det så rigtig flot ud, var målfast og havde de samme egenskaber som andre linier.

Kommentar
Fra : graphicartist

Dato : 02-09-05 08:38

Hmm.... hivs du havde den i det gamle CAD, så ku' du jo eksportere den til det nye?
Må indrømme jeg ikke er stødt på den slags linietype(r) i byggefaget :-/

Nu jeg tænker over det, så er det jo muligt, at definere sin egne linietyper - der som du selv sige er målfaste og har samme egenskaber som andre linier.

MVH.
Karsten