/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
gearkasse
Fra : Suzuki_K50
Vist : 439 gange
50 point
Dato : 19-07-05 15:31

jeg bliver syg i hovdet jeg kan ikke få den til at virke på min suzuki k50 alle tandhjulene sidder rigtigt ifølge min tegning jeg tror det har noget med geararmen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-07-05 16:53

Det er der ikke en levende sjæl der kan sige dig uden at have set på gearkassen.
Men det lyder som om du måske har fået en gearskiftergaffel på det forkerte side af tandhjul, eller lignende.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Suzuki_K50

Dato : 19-07-05 17:09

nej det tror jeg ikke den ka ikke tage alle gearene nogle gange

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 19-07-05 17:27

Så må du starte forfra, og sørger for at det hele er på sin rette plads, og husk skiver og låseringe på sin rigtige plads........

Kommentar
Fra : Suzuki_K50

Dato : 19-07-05 19:48

det har jeg gjordt 4-5 gange

kan den lille aksel ikke sidde forkert