/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Spørgsmål om sex!
Fra : JegErDinFar
Vist : 490 gange
220 point
Dato : 19-07-05 11:54

Når man dyrker sex med en pige skal man så gøre det hutigt eller langsomt?
Jeg taler ikke om tid, men om farten man bevæger sig med?
Hvad er bedst?
Hvad vil pigerne gerne have?
Når man ser en pornofilm så går det meget hurtigere end jeg troede man gjorde det.
Er det også sådan pigerne foretrækker det i virkeligheden?
Er det for kedeligt når det går langsomt?

Jeg har spurgt andre steder om det her. Men ingen svarede.

skal nok huske at give point.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-07-05 12:00

Kort svar

Spørg pigen du er sammen med......

og et til

Porno ER IKKE virkelighed glem at du har "lært" af pornofilm

Ole

Kommentar
Fra : Ggaz

Dato : 19-07-05 12:01

Der er lis'så mange måder at gøre det på, som der er piger til. Der er ikke noget endegyldigt svar på sådan et spørgsmål. Eller nogen færdig opskrift!

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-07-05 12:01

at = det

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-07-05 12:01

det kommer meget an på pigen, og hvordan hun kan lide det... Nogle kan lide det hårdt og brutalt, med en høj hastighed. Andre kan lide den blide, langsomme men nøjsommelige hastighed... Spørg evt. din kæreste hvad hun er til... For at undgå pinlige situationer

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 19-07-05 12:05

Pornifilm er også noget andet. Det er ren underholdning og er plat efter min mening. Altså helt ærligt - hvor mange piger har lige et par høje spidse stilletter på når de dyrker sex?

Nå, men det er jo altså forskelligt hvordan piger vil have det. Nogle kan lide hurtigt, andre blidt og langsomt. Men hvis du er i tvivl og er i et forhold, er det altid en rigtig god ide at snakke om tingene.
Men du kan jo også vælge at combinere dette. Du kan starte ud med blid og langsom og så skifte mellem dette og hurtigt.

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 230 point
Dato : 19-07-05 12:08

Som "pige" vil jeg da lige pippe lidt med.

Jeg bryder mig ikke om hardcore sex - men ellers er tempo meget afhængigt af, hvor jeg er (i stemningen).
Nogle gange er den "dovne version" ganske ophidsende - andre gange er "lige-på-og-hårdt" metoden dét, der tænder.

God kommunikation - både før, under og efter er guld værd - og lyt til pigen, du er sammen med.

Lad være med at tro, at "hende du var sammen med sidst" har det på samme måde, som "hende du er sammen med nu"!

Fornemmelse og flair kommer med tiden - hvis du er åben for at lære.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 19-07-05 12:10

Når du har sex med en pige skal du være opmærksom på hendes bevægelser - sandsynligvis vil hun afsløre, hvad hun gerne vil have.
Under et samleje er der jo variationer undervejs. Nogle gange hurtigt, nogle gange langsomt, nogle gange pauser, nogle gange dybt, nogle gange overfladisk...
I skal lære hinanden at kende og det gør du ved at mærke efter hendes bevægelser og reaktioner på, hvad du gør.
Brug endelig ikke pornofilm som undervisning til dig selv. De har intet som helst med virkeligheden at gøre.

Føl dig frem og spørg!

Vaxen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 12:24

Nu er hastigheden vel ikke det vigtigeste.

Det der ligger før og efter er meget vigtigere efter min mening.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-07-05 12:24

Hvad vil pigerne gerne have

Det er næsten lige så forskelligt som der er piger.
og endda måske forskelligt for den samme pige fra gang til gang.
Det kan du aldrig vide på forhånd.

Pornofilm?

Pornofilm har ikke meget med virkeligheden at gøre, det er lavet for at tjene penge.
det er lavet på den måde, at der hele tiden står nogen og fortæller hvad skuespillerne skal gøre, hvornår de skal skifte stilling o.s.v. både for at kamerafolkene kan komme til, og for at filme så dem der ser filmen, kan se så meget som muligt, altså rent skuespil. Og i de fleste tilfælde er der så ansat nogen "stønnere" til at lægge lyd på filmen bagefter.

det som det kommer an på, er at lære partneren at kende, og hvis du er dygtig, lærer du selv at have fornemmelse for hvad hun kan lide, og ellers skal du spørge hende.
Det er den fejl rigtig mange fyre laver, at de bare kører løs og tror de er superelskere, men sådan er virkeligheden ikke.

mvh dova

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 12:30

Pornofilm er der nogle, der tænder på.

Jeg mister al lyst ved tanken om porno!
Men film med antydning af erotik kan være pirrende.
Men det er som regel "ganske almindelige film" med få og små sekvenser!

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 19-07-05 12:49

Lad være med at tro, at "hende du var sammen med sidst" har det på samme måde, som "hende du er sammen med nu"!

Ja, Sannie, selvom det er din faste partner. Lad situationen afgøre det.
Vær opmærksom hele tiden.

Mvh.
Seipe

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 19-07-05 12:59

Sjovt profilnavn i forhold til spørgsmålet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-07-05 13:02

220 point spørgere er jo nødt til at finde på noget nyt

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 13:09

Backtee Dato : 19-07-05 12:59

Og??????
Måske har han lige hørt en dansktopparodi, hvor der er én der bræger "Og jeg er din FARHHHHH"

Nogle lader sig inspirere af vejret - andre af golf! Ikk´! *ggg*

Godkendelse af svar
Fra : JegErDinFar

Dato : 19-07-05 13:10

Tak for svaret Sannie.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 19-07-05 14:03

hmm det er synd for os fyre der hele tiden skal fokusere på hvordan pigen vil have det. fokuser os på hvordan du selv syntes det er rart ellers ender du med impotens. det er ikke helt sundt at spille en person du ikke er...

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 14:09

snaptil
Synd????

*ggg*
Jeg kan ikke se, hvad der er synd.
Én af fornøjelserne er da netop at finde frem til - gennem leg og snak - hvad vi hver især kan gøre for partneren.
Hvis man vidste det hele på forhånd, ville det jo blive "ren mekanisme" - og så kan en dildo og lolita da bare stilles op - mens man så onanerer til.
Dét kan man gøre uden selskab! *rotfl*

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 19-07-05 14:34

det er ikke tykkelsen af "svinet" der er afgørende det er meter pr. sekund

lige en fra porno verden

ole

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-08-05 18:40

De der siger, at porno INTET har med virkeligheden at gøre har ikke helt ret. Jeg vil mene, at når mennesker dyrker sex, er det for mange par, temmeligt ophidsende, og godt for fantasien at lade sig inspirere fra pornoverdenen. Personligt synes jeg da at det er langt frækkere, at en pige har et par stilletter på, end et par hvide/halvgrønne og beskidte sokker på.
Pornoen er tilmed med til at belære os om menneskets anatomi, da der ikke bliver lagt skjul på noget. (Selvfølgelig er der overdrevne ting i porno (kæmpe bryster, penisser osv.) men jeg vil stadig mene at "Porno har INTET med virkeligheden at gøre" er et forkert udsagn!)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 05-08-05 18:40

De der siger, at porno INTET har med virkeligheden at gøre har ikke helt ret. Jeg vil mene, at når mennesker dyrker sex, er det for mange par, temmeligt ophidsende, og godt for fantasien at lade sig inspirere fra pornoverdenen. Personligt synes jeg da at det er langt frækkere, at en pige har et par stilletter på, end et par hvide/halvgrønne og beskidte sokker på.
Pornoen er tilmed med til at belære os om menneskets anatomi, da der ikke bliver lagt skjul på noget. (Selvfølgelig er der overdrevne ting i porno (kæmpe bryster, penisser osv.) men jeg vil stadig mene at "Porno har INTET med virkeligheden at gøre" er et forkert udsagn!)