/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock af k700i pr. email
Fra : hjerte
Vist : 716 gange
40 point
Dato : 18-07-05 12:03

jeg har lige købt en k700i, som er låst til telia til og med den 31/12-05.
Nu vil jeg vil jeg jo gerne have låst den op så jeg kan bruge andre selskaber i den!!

Er der nogen her inde der ved hvor man kan få den låst op pr. mail?, da jeg ikke er meget for at sende den med posten til et sted der kan.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 18-07-05 12:29

Måske kan du bruge dette tidligere postet tip.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 18-07-05 12:29
Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-07-05 15:36

Hvor bor du?

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 18-07-05 16:35

Se www.dkunlock.dk der ligger måske en unlocker tæt på dig...
hilsen Dan

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 18-07-05 17:57

du kan ikke få den låst op via email
de eneste der har koden er teleselskabet og fabriken samt telefon distribotøren
men som helloo/ Dan skriver find en unlocker i nærheden af dig på www.dkunlock.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-07-05 21:51

Du kan osse få "online-vejledning" her: http://www.unlockdk.dk

Held og lykke

Sannie

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 18-07-05 21:56

P.s.:

http://www.unlockdk.dk kan osse hjælpe dig, uden du skal undvære telefonen!

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 19-07-05 15:09

Hvis du LÆSER på deres side står der følgende.. "Bemærk der kan ikke laves koder til Motorola og SonyEricsson telefoner."
Så det er ikke relevant i dette spørgsmål..
Desuden hvorfor betale 75,- kr. for noget som er Gratis på www.trycktill.com!!!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 15:31

hello.dk_privat

I spørgsmålet står der k700i!!!!
Ud fra det kan jeg IKKE se, hvilken model det er!!

Og hvorfor anfægte et svar - der besvarer spørgerens spørgsmål??? - I stedet for at du "bare" supplerer med DIT bud på et svar?????

Spørgeren nævner, at han ikke vil undvære sin telefon - dét har JEG forholdt mig til!!!

Jeg kan se fornuften i IKKE at betale - men du behøver ikke nedgøre andres svar!

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 19-07-05 17:01

Jeg ser sådan på det at har man ikke forstand på det skal man ikke begynde at fortælle folk hvordan det skal gøres... det ville være det samme som hvis jeg gik over til Microsoft og fortalte dem hvordan man laver software. Det er ikke hjælp men kun trals...
At han skriver K700i fortælle jo lidt om at det er en Sony-Ericsson og ved du ikke det skal du nok ikke prøve at hjælpe da du tydeligvis ikke har erfaringen. dette ses tydeligt her i Kandu. du er ikke den eneste.. hvis bare folk hold sig til det som de nu kender til så ville den hjælp man kunne få her også være noget værd.
Dette er ikke noget personligt til dig. Der er mange andre her som prøver at give gode råd men desvære tit og ofte noget værrere vrøvl de lukker ud..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 17:28

helloo.dk_privat

Jeg har IKKE fortalt, hvordan de skal gøre - jeg har givet et link!

Det kan jeg absolut ikke se noget som helst forkert i.

k700i fortæller mig ikke en hujende hatfuld om, at det er en S-E!!
Og bortset fra det, så er det vel tænkeligt, at andre har en mobiltelefon, de gerne vil ha´ låst op - og at lige netop dén model hører ind under hans kompetance!

Så er det da ærgerligt, at DE ikke får et link, de kan bruge, fordi DU synes, at vi andre skal holde vores næse for os selv!!!
Tænk på, at der er andre end dig, der læser denne tråd - og mange andre tråde for dén sags skyld!

Men din devise er åbenbart - lad være med at forsøge at hjælpe, hvis du ved, du ikke kan!
Men folk ønsker netop at hjælpe - og gør det ikke for at smide sten i skoene på andre!

Tag dog at vær lidt favnende i stedet for at stå med korslagte arme og surmule! ;-(

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 17:32

hello.dk_privat
Check lige linket én gang til!!!

Hvad kalder du så dette:

http://www.unlockdk.dk/ K700i

Surt brok for brokkens skyld eller?????

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 19-07-05 17:42

hmm
jeg må nu give helloo ret
det er SK.... iriterende at få svar på noget man ikke kan bruge aligevel

vi er et par dygtige unlockere herinde som giver råd og vejledning
det er ALLE selvfølgelig velkommen til men lad være med at give villedende svar
og husk på alle de gratis unlock sider og koder (og skidt ) er på egen risiko

men hjerte har du fået låst din telefon op så ver venlig at luk spørgsmålet

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 19-07-05 17:48

openphone_unlock

Og HVAD er det så ved MIT svar, der er vildledende?????

Og HVIS I har eneret på at svare, så bør I kontakte "kandu" og få svarmonopol på siderne!!

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 40 point
Dato : 19-07-05 18:19

1) du læser ikke hvad jeg skriver (det er ALLE selvfølgelig velkommen til ) altså at svare

2) det der er galt med dit svar er at koden ikke kan fås via mail som hjerte ber om
og så linker du til en tilfældig unlocker som muligvis ikke er i nærheden af hjerte
ALLE unlocker kan unlocke tellefonen mens kunden venter
men ingen kan lever koden (lovligt) på mail (til SE telefoner )
men lad nu vær med at tage alt personligt

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Godkendelse af svar
Fra : hjerte

Dato : 19-07-05 22:33

Tak for svaret openphone_unlock.

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 20-07-05 00:40

openphone_unlock

Jo! Jeg er ikke analfabet - så jeg læser bestemt, hvad du skriver!

Nej - der er ikke noget galt med mit svar!

Oprigtigt tror jeg, jeg går på tværs af dit (og helloo.dk_privat´s) ønske om monopol!

Det synes jeg er et uheldigt signal at sende på Kandu´s vegne - jeg går ud fra, I er almindelige brugere som os andre!
Har jeg ret i dét??

Det er "lidt svært" IKKE at tage det "personligt", når du skriver direkte til mig - men måske er det slet ikke mig, du skriver til i nogle af indlæggene??
Det virker ellers som om, det er mine indlæg, du anfægter!

Hvor om alting er - uanset dine tanker og meninger om mig, så agter jeg ikke at stoppe med at være aktiv her på Kandu - med mindre du kan få Kandu til at smide mig på porten.
Og kan du () ikke det, vil jeg foreslå, du får din helt egen hjemmeside med spørgsmål og svar inden for dét felt, du mener, du (og helloo.dk_privat) er enerådende. Så kan I bestemme alt dét, I lyster.

Det er da et godt tilbud, ikk´... og et velment og godt råd!

Kommentar
Fra : helloo.dk_privat

Dato : 20-07-05 11:38

Til Sannie
Nu er det jo dig som ikke forstår en dyt. Vi nævner blot at det du skriver ikke er det bedste svar at give og giver så et bedre svar. Vi forklare dig pænt stille og roligt hvad der er forkert i dit svar og håber så at du næste gang kan give et korrekt svar. Da du nu har fået det rigtige! Vi skriver jo ikke at du ikke må svare. Jeg har blot skrevet at man bør vide hvad man svare på.
Du skriver du regner med vi er alm. bruger af kandu.. Dette er ikke rigtigt. Vi er super brugere. dette kan du se hvis du kikker på top 10 listen i venstre side af skærmen. dVS. at vi har svaret på rigtig mange spørgsmål om netop mobiltelefoner. Jeg ved at Openphone_unlock og jeg selv lever af at lave mobiltelefoner! Dette har jeg gjort i 6 år og har fået 3 butikker op at køre rundt om i landet.. Havde spørgsmålet været omkring strikkeklubbens erfaringer ville jeg nok ikke svare da du sikkert var meget bedre inden for det fag. Men jeg syntes du brokker dig meget fordi vi er nogel som påpeger du har givet et dårligt svar.
Håber du forstår at det ikke er noget personligt, men igen hvorfor give den der unlocker du henviser til 75,- kr. for en kode når den er helt gratis på www.trycktill.com det må du da kunne se og huske næste gang nogen spørger om råd. Ellers kunne man nemt tro at det var din egen hjemmeside og du bare lavede reklame her i kandu.. Og det kan man nemt stoppe.. Det lyder ikke som om det er din side så jeg vil forslå du lige kikker på www.trycktill.com og ser at man kan få alle koderne der helt gratis.
Du skriver også at vi skal få vores egen hjemmeside.. Det har vi rent faktisk. Netop derfor hedder jeg det jeg hedder. Man kan altid finde alle unlockere på www.dkunlock.dk og se hvor i landet man kan finde os. Smart ikke?
Hilsen Dan
?