/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Komplet webkoncept sælges billigt.
Fra : Yeah_right
Vist : 549 gange
20 point
Dato : 08-10-02 12:55

Konceptet kan ses på http://feriebolig.mac.dyndns.dk

Det er udviklet i ASP op mod en Access 2002 database. Kan nemt ændres til at omhandle noget andet end ferieboliger.
Kontakt mig på christensencorp@msn.com hvis det har din interesse.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 08-10-02 18:18

FJERN DIT SKRAMMEL, det hører ikke hjemme hos os herinde.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-10-02 21:27

fed koncept, men lidt gul :)

det hører dog ikke til herinde, da dette ikke er en salgssite, prøv hellere http://www.dba.dk eller en anden site hvor der må sælges.

held og lykke

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 09:35

<Snip en masse OT>
Jeg behøver vel næppe at gøre dig opmæksom på, at dit indlæg er OT, idet at
køb, salg og opslag ikke er tilladt i denne gruppe

Allan Bach

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 09-10-02 11:30

Gå væk med det pis der... dette er ikke en aktions hal... tåger

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 11:19

Som svar på skriblerier nedfældet af Allan Schuster Bach :

> <Snip en masse OT>
> Jeg behøver vel næppe at gøre dig opmæksom på, at dit indlæg er OT,
> idet at køb, salg og opslag ikke er tilladt i denne gruppe
>
Tak for oplysningen, jeg var lige ved at være bange for at der var skrevet
en OTD hvor annoncering var tilladt i gruppen - og så uden min viden

mvh/Peter Lykkegaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 16:05

"Yeah_right" <Yeah_right.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:vsFo9.84444$Qk5.3792618@news010.worldonline.dk...
> Konceptet kan ses på http://feriebolig.mac.dyndns.dk
>
> Det er udviklet i ASP op mod en Access 2002 database. Kan nemt ændres
> til at omhandle noget andet end ferieboliger.
> Kontakt mig på christensencorp@msn.com hvis det har din interesse.

Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
webbrowserindstillingerne.

Var det meget svært at lave konceptet?

SumSum

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.394 / Virus Database: 224 - Release Date: 03-10-2002

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 09-10-02 20:38

"SumSum" <motor30@hotmail.com> wrote in message
news:3da4477e$0$79626$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

>
> Siden kan ikke vises
> Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske
> problemer på webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre
> webbrowserindstillingerne.
>
> Var det meget svært at lave konceptet?

ååååeeeee nej, jeg har købt den uden at vide det, for jeg ser det sommetider
når jeg roder med min egen kode!
--

Mvh / Regards

-=< Christian >=-
ICQ: 25308942
http://www.cmnielsen.dk
Hvis man kloner en sørøver, får man så en piratkopi?