/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
NATMAD :D
Fra : halvdum
Vist : 521 gange
500 point
Dato : 17-07-05 12:30

Hvorfor har natmaden´s marsvin, ikke overlevet natmaden ?
(jeg ved jo, at han havde en hel del af dem)
Blev de dagens ret ? Eller, var der ikke mere gaffatape ?
mvh halvdum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:47

hmmm - gjorde de da ikke det ???? Mener der var 1 tilbage

men.. det er nu sådan med de kræ - kan de ikke leve mere så dør de - præcis som os andre

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-05 12:50

De døde sgu nok fordi de fik eksem af gaffatapen

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:50

Fra : natmaden Dato : 17-01-05 01:06

http://www.degus.org
http://www.google.dk/search?hl=da&q=degu&btnG=S%C3%B8g&meta=cr%3DcountryDK
De er meget søde men... Jeg har lige været gennem 13 marsvins liv det var meget spændene med så mange,
men også meget krævende og dyrt, tilbage er 1 marsvin og 3 fugle.

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 17-07-05 12:52

Ja det vides ikke med sikkerhed, om de døde af det varme bad (med div. grønsager).
Eller de er blev slået ihjel af/med "ædedolken"
mvh halvdum
(ps. Måske er det fuglene der står for tur, så undlad venligst at nævne dem)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:54

beklager - fuglene blev nævn uden kendskab til dine sarte nerver

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 510 point
Dato : 17-07-05 12:55

Ja 13 var der, et par stykker legede bævere , og fældede mit gummitræ, og det kunne de jo ikke vide at de ikke kunne tåle,
men de hoppede godt.
Et par stykker eller fire flyttede hjemmefra... teenagere er jo ikke nemme...
Far'en tror jeg fik hjerteslag, han skulle jo klare dem alle, både forfra og bagfra, uanset køn, ja det var noget være (mar)griserri.
det blev der et par anden generationssvin ud af, som gik i far'ens tåspor, og så begyndte de alle at ligne hinanden mere og mere.
Ja så var der jo denne bolivianske madside, med et par spændendene opskrifter,
denne side kombineret med, med min gode ven 'slagteren' afgjorde skæbnen for resten.

ps. de er bedst på grill, uden gaffa.

Men de havde det alle godt tror jeg nok..

nå, jeg smutter ,,,, der skal grilles.

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:57

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-05 12:58

Fuglene skal da med til grillpartyet..

er der forresten nogen der vil købe et næsten ubrugt bur..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 12:59

brug buret som gæsteværelse

Kommentar
Fra : halvdum

Dato : 17-07-05 13:00

miritdk, det er jo gammelt, og natmaden er meget meget rummelig :D
og se der er han jo for at score sin natmad, det er jo åbenlyst pointrytteri.
Var jeg ikke selv udråbt som kandu´s største pointrytter, havde jeg gættet, på natmaden ;)
mvh halvdum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 13:00

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 13:01

hvad filan ligner det også ikke at holde os opdateret

Godkendelse af svar
Fra : halvdum

Dato : 17-07-05 13:02

Tak for svaret natmaden.
   Du var længe om at hente foderet, ha en god dag.
Og det gælder jer alle herinde, pas godt på jer selv.
mvh halvdum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 13:03

ilm

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-05 13:15

Jeg kan sgu daa ikk være i den skoæske

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-07-05 13:21

- skrev gæsteværelse - så du behøver ikke engang forsøge

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-05 13:33

men hvis jeg kunne komme ind i det, ville jeg nok føle mig som gæst, på et af disse billige pariserhoteller,
sæl om der ville mangle stemningen, fra væggelus, og karkelakkerne..

nå jeg må løbe, fuglene skal vendes,, men bare rolig, sælfølgelig er det ikke mine egne der er til grillparty, nææ,,,

det startede for 2-3 måneder siden, med at dette dumme duepar, fandt på at ligge 3 æg i min altankasse..........