/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Transport af båd
Fra : thoslo
Vist : 758 gange
200 point
Dato : 15-07-05 23:11

Jeg har en 24 ft. træsnekke liggende i Tønsberg, Norge.
Er på jagt efter transportmulighed (lastbil/bådtrailer) til
en eller anden østkysthavn i Jylland.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-07-05 23:18

Mon ikke du skulle have fat i et transportfirma .......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 15-07-05 23:45

Jeg så engang noget på TV hvor en mand fra Skagen fik en båd fragtet fra Norge til Skagen. Han brugte en af disse små coastere der ligger og sejler gods op langs den norske vestkyst og som så altså også jævnligt anløb danske havne. Hvordan man lige finder sådan én UDEN at benytte et Speditionsfirma ved jeg ikke, så prøv at tage kontakt til et eller flere Speditionsfirmaer på østkysten. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-07-05 23:55

Hvis du er heldig har disse firmaer måske en transport til et sted i nærheden, og du kan få din båd med retur.

http://www.boegesvang.dk/dansk/index.htm
http://kortlink.dk/cybercity/wak

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-08-05 16:30

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne