/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Kaninudstyr?
Fra : c_lasse
Vist : 1977 gange
50 point
Dato : 14-07-05 20:43

Hej....
Jeg overvejer at købe kanin, men vil ikke bruge alt for mange penge på bur. Vil derfor høre om nogen på Lolland sælger et brugt indedørs-bur (stort nok til 2 kaniner).
Har kigget på dba. dk, men der sælges kun udendørs-bure.

Accepteret svar
Fra : Vindrue

Modtaget 50 point
Dato : 15-07-05 00:35

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2418&n=10100 (Onlinebestilling af nye bure til billig pris)

www.guloggratis.dk (ved ikke om de har noget nu, men det sker tit)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-07-05 14:15

c_lasse

Du kan jo selv sætte en annonce i dba.dk

Der er mange, der har haft kaniner og har et bur stående.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Bjerner

Dato : 15-07-05 15:30

Du skriver, at buret skal være stort nok til 2 kaniner.
Du skal lige være opmærksom på, at det altid er en dårlig idé, at have flere kaniner til at gå sammen (uanset køn), da de ofte vil skade hinanden. Tit ser man ikke, at de skader hinanden og man ser heller ikke skaderne, fordi de ikke er så tydelige.
I naturen bor kaninerne også i hver deres hule.

MVH
Bjerner
www.kaninhop.dk

Godkendelse af svar
Fra : c_lasse

Dato : 15-07-05 18:15

Tak for det - jeg vil prøve at finde noget fornuftigt!