/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Overvågning
Fra : upyoursmate
Vist : 729 gange
100 point
Dato : 11-07-05 22:48

Er det ulovligt at stå og glo ind til sin genbo med en kikkert??

Mvh. U.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 22:49

ja

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 11-07-05 22:51

Ja, det er under straffelovens § 264 krænkelse af privatlivets fred.

mvh dova

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-05 22:52

Ja man krænker privatlivets fred, men bliv fotograf for billedbladet - så er det "vist" lovligt igen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 22:52

Du kan godt lukke spørgsmålet "upyoursmate"

miritdk har givet det rigtige svar.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 22:54

Glem dova og Eyvind. Svaret er JA, og det har miritdk givet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-05 22:56

Glem da de uvedkommende kommentarer AJ, hvis du ikke kan svare på spørgsmålet eller du mener andre har gjort det, så glem det.

Og spørgeren bestemmer sgu selv når han skal lukke eller om han skal lukke spørgsmål.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 22:57

Set fra et andet synspunkt ville du jo nok heller ikke have at folk stod med en kikkert fra deres have og kiggede ind til dig!

Jeg kender en der har oplevet naboen gjorde det og de fik en advarsel af politiet fordi det blev meldt. Og hvis det gentog sig ville forældrene få en bøde da han kun var 14 ham der gjorde det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-05 22:58

upyoursmate

Er det dig, der er min nabo

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 22:59

Jeg syntes næsten folk er begyndt at skændes i hvilket som helst spørgsmål her på Kandu men hvorfor?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-05 23:00

Miridk - vi er de glemte børn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 23:00

hoooooooooov dirty_joker - det er et nyt spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-05 23:01

Altså mig og Dova.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 23:01

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:02

Nej, det er ikke mig der er lureren! Og Arne, slap nu lidt a´.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:03

Så om idioten AJ igen på banen og stak sin ækle snude i noget der ikke rager ham, for resten uden selv at bidrage til spørgsmålet LOOOOOOOL Fjols

Usympatiske narhat

upyoursmate.... du lukker mår det passer dig og gir point til hvem det passer dig, uanset hvad denne karakterafviger til AJ mener.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 23:04

dova - hvorfor lave så meget ud af et skide simpelt spørgsmål? Miritdk har givet det bedste og korteste svar, nemlig JA.
At du synes at der er gund til at tærske langhalm på det er squ da bare sørgeligt. Jeg troede at du var langt mere TILLIGENT Ha Ha. Men der blev jeg snydt igen.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 23:06

upyoursmate-->>

Hvis det ikke er dig der kikker, vil jeg meget kraftigt anbefale dig at melde det. Vindues-kikkere og andre former for den slags slår politiet hårdt ned på!

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:06

Arne, smut ud af min tråd. Her er det mig der bestemmer! Og jeg siger du skal pille af.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-05 23:07

upyoursmate

Det er heller ikke mig, der lurer på dig.

Hvem kan det så være

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 11-07-05 23:07

Ikke for at blande mig, men jeg må da indrømme at Dova gav et lidt mere,præcist svar...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:08

Dirty_joker
Læg mærke til, at hver gang denne modbydelige idiot til AJ kommer ind, så bliver der "ballade.

Jeg fatter ikke at Kandu ikke snart indser, at den idiot burde smides af helvede til, men de har måske polio i beslutningstageren LOOl

Nå for fanden.. nu ryger jeg nok ud

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 11-07-05 23:08

.. og der ER jo mennesker - der gerne, ud over svaret, Arne J., også vil have en forklaring....
.. iøvrigt mener jeg, at det er en svær lov at håndhæve...
.. jeg håber da heller ikke at upyoursmate er min nabo....
mvh bvh..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-05 23:08

-

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-07-05 23:09

Dirty_joker - folk er flertal - men der er ikke engang to som skændes her.

Ans jeg er ikke din nabo.................men jeg har et kraftigt kikkertperiskop.

Upyoursmate - er der et godt sted at stå.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:11

Hvor kommer du ind i billedet lillearne?? Hvad fanden rager det dig hvad der bliver svaret og af hvem i en tråd du ikke har en skid med at gøre. Nævenyttige stodder - Føj for helvede hvor er du dog klam og ækel

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 23:11

Eyvind

Jeg kan få øje på 3!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 23:11
Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:12

Hvis I endelig vil vide det, er det en gammel, sikkert ensom, mand der bor overfor mig. Jeg har ikke i sinde at gøre noget ved det. Det generer mig ikke synderligt.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 23:14

Ikke for at være med eller imod Arne på nogen måde men har nogen set dette:

http://www.blok4.dk/images/strips/strip_0001.gif

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-05 23:15

Nå, så er det ikke mig

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 23:17

upyoursmate--->

Hvis manden er ensom så kunne man byde ham over på et eller andet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:18

upyoursmate

Det er sgu da AJ.... han er gammel og ensom... forstå det hvem der kan.

Han har så mange andre fimsede tilbøjeligheder, så det kommer da ikke bag på mig LOOL

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:19

Dirty_J - ja det kunne man godt, men jeg er ret travl og tænder i øvrigt ikke så meget på gamle mænd. De har en tendens til at lugte.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:22

Ja, hvis jeg nu boede i Herning var jeg sikker på det ville være AJ. I bar røv og med savl ud af mundvigerne.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 11-07-05 23:22

upyoursmate

Du har nok heller ikke nød af at kører et forhold med ham.
Måske bare sådan så han ikke følte sig så ensom.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 23:24

Tidsfordriv til den gamle og ensomme nab

http://web.okaygo.co.uk/apps/letters/flashcom/index2.htm

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:24

upyoursmate

Meget god beskrivelse LOOL Har hørt noget om solarielureri....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-05 23:25

upyoursmate

Så ville du være glad

Citat
arne.jakobsen er mit forbillede.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 23:27

Op I Røven Min Ven -> Hvis du ikke har Hjerneceller nok til at finde på et bedre nick end upyousmate, og heller ikke er i stand til at stille et bare lidt intiligent spørgsmål, så UP Yours. Så ER du squ da noget af det mest tåbelige der findes på Kandu. Når man så ser HVEM der kommer ind i din DYBT uintilligente tråd med LIGESÅ dybt Uintilligente kommentarer, så hopper jeg af helt frivilligt. Jeg vil ikke kastes i hartkorn med jer. Fy Faaen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-05 23:28
Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:28

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:30

Creamygirl.

Den sidste kan AJ da osse med fordel bruge til at øve sig på svære ord med, så som konklutioner, rescourser, intilligens mv. LOOOL Så han kan blive bedre end de, som han bebrejder at de ikke kan stave LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 23:30

Nå ja*L*

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-07-05 23:31

Jeg griner af dig, Arne. Og græder osse lidt for dig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:33

Det hedder "slås i hartkorn med" lillearne. Idiot...... LOOOL

Nå, men du skrider altså bette mand. Skal du i solarium LOOL... Pas på at slipset ikke hænger i

Fedt at du smutter, så skal jeg gøre dig en tjeneste en anden gang

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 11-07-05 23:33

Her på kandu.dk har vi Arne Jakobsen og så alle os, som de andre ikke må lege med

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 23:35
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 23:46

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : natmaden