/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dele/tuning kawa zzr 250
Fra : tf_wolff
Vist : 456 gange
60 point
Dato : 11-07-05 22:41

vil godt vide om man kan få tuningsdele til en kawasaki zzr 250.
Hvor og hvor meget det koster.
Hvad der bedst kan svare sig at købe for at optimere effekten
og hvor motoren stadigvæk kan holde til det. og/eller hvilke
motordele man skal skifte for at den kan.

M.V.H. tf_wolff

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 12-07-05 05:30

Er det en Kavi 250ccm, kørte skide godt, men du skulle have en 550ccm, den kunne noget, der idag koster penge,,,,,,,,,,,,,,,,,, eller en knallert, eller er der problemer med trækket..............
Tror ikke du kan finde ret mange dele! til den mere..........

Kommentar
Fra : kuurd

Dato : 12-07-05 15:30

hvad med et andet luftfilter. det kan mange gange give noget mere power

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 13-07-05 11:35

Tror bare du skal glemme alt om at tune på en zzr 250...

Det kan ikke svare sig at ofre knaster, karburatorer, tænding, udstødning osv på sådan en..

Lev med den og køb noget større og hurtigere når du ikke kan holde det ud mere.

Accepteret svar
Fra : dinmc

Modtaget 60 point
Dato : 20-07-05 11:19

Hej,

Kan du ikke lige maile mig et billede af den og årgang. Jeg har måske en stak dele til sådan en. Bla. 2 motorer.

MVH
www.dinmc.dk

Godkendelse af svar
Fra : tf_wolff

Dato : 28-07-05 17:58

Tak for svaret dinmc.
Ved ikke hvor jeg skal maile billederne til.

Kommentar
Fra : dinmc

Dato : 07-08-05 08:06

Hej,

Billeder mailes til dinmc@dinmc.dk

MVH
Lars