/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Et spørgsmål til kvinder!
Fra : gertrud8888
Vist : 3956 gange
220 point
Dato : 11-07-05 16:20

Nu har jeg længe undret mig over hvordan det føles for en kvinde når hun dyrker sex.
Altså kan man beskrive følelsen når en mand er oppe i kvinden?
Kilder det? Eller er det et forkert ord?
Jeg tænker ikke kun på lystfølelsen i kroppen, men især på fornemmelsen inde i skeden, når manden kører frem og tilbage med penis.

Er det kun på g-punktet det "kilder" eller er det overalt inde i skeden?

Skal nok lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-05 16:32

Sådan generelt, er det sådan, at de fleste kvinder ikke har de store følelser inde i skeden, så det er meget individuelt hvordan det føles.

Så hvis du i første omgang, ser væk fra, at der "sidder en mand fast i den anden ende af penis" og ser væk fra evt. ophidselse og følelser, så vil kvinden kun kunne mærke, at der er noget derinde.

Når det så kommer til "frem og tilbage", er det igen forskelligt hvor meget de forskellige føler ved det.
nogen kan opnå tilfredsstillelse/orgasme udelukkende på den måde, mens andre (de fleste)ikke kan.
Nogen siger, at 90 procent af fornøjelsen ved sex, for kvinder, kommer fra det der sidder mellem ørerne

Ved ikke om du blev meget klogere af den beskrivelse

mvh dova

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 11-07-05 16:45
Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 16:50

Vil det så sige at et kun er TANKEN om sex der er godt for en pige?
Det kan da ikke passe. Det må da være dejligt fysisk på en eller anden måde at få noget op i skeden?

Det må da give en kildende fornemmelse eller noget der minder om det?

Det kan da ikke bare føles som man aer dem på ryggen?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 16:51

Jeg er kvinde - og tror at det med de 90% er noget kvinder har fundet på. De er skide bange for at blive betragtet som "billige" hvis de erkender, at kan nyde sex med en mand uden at være vanvittig forelsket i ham..

Nå - så kom Sygate med en undersøgelse

Den med at hjernen slår fra - er jeg helt med på *L*

Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 16:55

Kan du beskrive følelsen af det fysiske Creamygirl?

Som mand kan jeg sige at det nærmest kilder ("Kilder" på en meget dejlig måde), men på en helt speciel måde når man f.eks er oppe i en pige.

Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 16:59

Ja for hvis det passer at det er mellem ørerne der giver en dejlig fornemmelse, så kunne man jo også bilde en person ind at det giver en orgasme ved at rede hår på en anden eller hvad ved jeg?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 17:01

Nej, det ved Gud jeg ikke kan beskrive

Tror dog ikke, at der er den store forskel på hvad du mærker som mand - og hvad vi piger mærker. Når det er allerskønnest går det lige til hovedet.
Hjernen slår fra, om jeg så må sige!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-05 17:02

Citat
Som mand kan jeg sige at det nærmest kilder ("Kilder" på en meget dejlig måde), men på en helt speciel måde når man f.eks er oppe i en pige

Det kan du ikke sammenligne, idet de følelser du har i penis, skal du sammenligne med dem kvinden har i clitoris og ikke i skeden.

Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 17:04

Dova:
Ja det er præcis derfor jeg spørger hvordan det føles for kvinden i skeden

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-07-05 17:04

Det er noget af et spørgsmål du har stillet, og jeg ved ærgelig talt ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen. Følelsen kommer helt an på hvordan man selv og ens partner bevæger sig - hvis det bare er ind-og-ud slår hjernen helt sikkert fra (for mit vedkommende) og går over i fantasivirksomheden/drøm. Hvis min kæreste laver følsomme bevægelser (ikke kun ind-og-ud) kan det måske nok beskrives som en slags kilden - meget dejligt ihvertfald

Det er vigtigt for fyre, at de husker på, at piger ikke kun tænker på at penis er inde i dem - forspil og det der ellers sker er i mit tilfælde meget vigtigere for oplevelsen af det seksuelle.

Håber du blev klogere.

AMP

Accepteret svar
Fra : Trine08

Modtaget 230 point
Dato : 11-07-05 17:05

Selvfølgelig er det rart at mærke noget.. Det kilder..
Men ligeså meget som det kilder,,kan det gøre direkte ondt hvis det er den forkerte mand (voldsmand)

Det er nok føgelsen af at blive fyldt ud af den man holder af/tænder på der er lækker.

Men jo, som dova siger: 90% af det man tænder på, er det der er mellem ørende.
Personligt ville jeg aldri kunne tænde på en mand jeg ikke havde lyst til at dele tilværelsen med.
Dvs. hvis jeg viste han kun var ude på sex, ville jeg ikke kunne tænde på ham.

Men det er jo svært at beskrive hvordan det føgles..
Hvordan føgles det at skære sig i fingeren ?
Det gør ondt, ja....
Men hvordan føgles det ???

At bolle føgles som at blive høj, beruset, samtigdig med det kilder.
Der er selvfølgelig også de mere pshykiske føgelser i det.

Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 17:06

Eller måske skal jeg spørge på denne måde:

Føles det bedre end at blive nusset på ryggen rent fysisk?

Hvis nogen kan få orgasmer af det, må det da føles "specielt" ?

Godkendelse af svar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 17:08

Tak for svaret Trine08.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-07-05 17:09

Citat
Ja for hvis det passer at det er mellem ørerne der giver en dejlig fornemmelse, så kunne man jo også bilde en person ind at det giver en orgasme ved at rede hår på en anden eller hvad ved jeg?

Sikke noget ævl.

man kunne sgu næsten tro, at du er en af dem der tror, at det hele er OK og tæskelækkert, fordi du tilfældigvis stopper kalorius ind og kører lidt frem og tilbage, og mener at kvinderne får lige så meget ud af det som du gør

mvh dova

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 11-07-05 17:18

Selvtak
Syntes da bestemt der føgles bedre end at blive nusset på ryggen

Føgelsen af og se ham man er forelsket i....kan give en et kæmpe sus i maven. (Det kender man goså som mand)

Hvergang han stikker den ind, mærker man den føgelse i hele kroppen.
At det så også kilder i selve hullet, er blot en side gevinst.

Så det er jo hammer lækkert hvis man mærker den 60 gange i minutet ;)

Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 17:22

Dova:

Men for en mand er noget af det bedste at blive rørt/stimuleret på penis.

Og det er ligegyldigt om det så er verdens grimmeste og ondeste person der rører den, så føles det stadigvæk godt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 17:38

gertrud8888

Citat
Men for en mand er noget af det bedste at blive rørt/stimuleret på penis.

Og det er ligegyldigt om det så er verdens grimmeste og ondeste person der rører den, så føles det stadigvæk godt.

JEG er en mand, og jeg kan godt fortælle dig at det er noget forfærdeligt vrøvl.

Der findes mænd der kun tænker med deres PIK, men de fleste mænd er lige så Psykisk følsomme som kvinder. Og det der altid og stadig er det vigtigste i mit sexliv er IKKE Pikgnidning, men følelsen af at være meget nær en kvinde som jeg holder af.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-07-05 17:43

Hvorfor pokker kalder du dig iøvrigt Gertrud når du nu er hankøn? Hvis ikke du selv kan finde ud af om du er mand eller kvinde, hvordan skulle nogen så kunne rådgive dig? Og så beder du udtrykkeligt om KUN af få svar fra kvinder???
Mænd der har større erfaring med kvinder end du har, kan da også rådgive. Jeg har været i seng med flere kvinder end de fleste kvinder.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 17:50

Citat
Århundreders kvindeundertrykkelse, patriarkalsk samfundsorganisering og ideologi har skabt en særpræget seksuel undertrykkelse af kvinder..

http://www.leksikon.org/art.php?n=2269

Og det er squtte helt løgn!

Meget af vores seksualitet ligger jo i vores opdragelse. Måske er det derfor, at nogle kvinder ikke tør indrømme, at sex med en mand de ikke nødvendigvis ønsker at dele tilværelsen med - er dårlig sex!

Jeg har da haft sex med en fyr jeg absolut IKKE ønskede at dyrke noget som helst andet med. Han tændte mig som det første på grund af sit gode udséende - og var da også sød på mange måder, men altså samtidig en 'knold' - som jeg ALDRIG ville kunne udholde at dele en hverdag sammen med, men så absolut skide dejlig at elske med. Det er jo nærmest en skændsel at indrømme - netop fordi jeg er kvinde. *S*

Måske er min opdragelse slået fejl

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 17:57

Lidt af et kiks i formuleringen...shit *L*

Der skulle have stået: Måske er det derfor, at nogle kvinder ikke tør indrømme, at sex med en mand de ikke nødvendigvis ønsker at dele tilværelsen med - kan være kanon god sex!

Kommentar
Fra : gertrud8888

Dato : 11-07-05 18:12

arne.jacobsen:

Du kan da ikke bestride det:
------------------------------------
Men for en mand er noget af det bedste at blive rørt/stimuleret på penis.

Og det er ligegyldigt om det så er verdens grimmeste og ondeste person der rører den, så føles det stadigvæk godt.
---------------------------------------

Det jeg mener med det er at det STADIGVÆK føles godt uanset hvem eller hvad det er der rører den.

At det så er bedre osv. med en kvinde man holder af, er noget helt andet.
Det har intet med det jeg skrev at gøre.

Vi snakker kun om penis og ikke om følelser.

Det er jo det hele spørgsmålet går på.

Læs lige første indlæg igen og fat det inden du udtaler dig en anden gang.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-05 18:15

Creamygirl
Ja det da ved gud din opdragelse er slået fejl. Jeg mener at der bør forskes i hvor, og så skal den fejl gentages i det uendelige. Det kommer der jo noget godt ud af *SS*

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 11-07-05 18:55

Klumme -

Creamgirl - jeg er helt enig med dig. Man kan sagtens være tiltrukket af en fyr seksuelt, uden at der er grundlag for et ægteskab eller bare et seriøst forhold.

AMP

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 11-07-05 22:48

Say again Klumme! *L*

Jeg ynder jo ellers at komme med denne kringlede sætning.

Citat
Det er farligt at tro, at man er sådan, som man tror, at andre tror, at man er.

Men labber din ros i mig - og takker for din oprigtighed

Kommentar
Fra : Zarzu

Dato : 13-07-05 12:55

Jeg kan ikke forstå, hvorfor der opstår alt den udenom snak. Manden eller kvinden eller personen har stilt et egentlig simplet spørgsmål: "Jeg tænker ikke kun på lystfølelsen i kroppen, men især på fornemmelsen inde i skeden, når manden kører frem og tilbage med penis.
Er det kun på g-punktet det "kilder" eller er det overalt inde i skeden?"

...og så forstår jeg ikke hvordan sådan et svar kan opstå:
"Hvorfor pokker kalder du dig iøvrigt Gertrud når du nu er hankøn? Hvis ikke du selv kan finde ud af om du er mand eller kvinde, hvordan skulle nogen så kunne rådgive dig? Og så beder du udtrykkeligt om KUN af få svar fra kvinder???
Mænd der har større erfaring med kvinder end du har, kan da også rådgive. Jeg har været i seng med flere kvinder end de fleste kvinder."

Undskyld men hvis du så har haft så mange damer og åbentbart ved så meget Arne så fortæl da manden, damen eller anden (undskyld gertrud8888 et eller andet skulle det være) der stiller spørgsmålet hvordan det føles at få kørt en pik frem og tilbage!!

Og cremepige.. ja sex er godt - men det giver bare ikke særlig meget svar på spørgsmålet. Kan anbefale messenger til venindesnak.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-05 18:02

Ihh jøsses da Zarzu!

Kig oppe til venstre over denne boks!
Står der at min KOMMENTAR er et SVAR?! ..Nøøø - og iøvrigt er din egen kommentar jo heller ikke et svar..

Så hvis jeg må have lov at anbefale dig noget, så må det blive at du aldrig bør kritisere folk før du ved, at det du kritiserer dem for kan du gøre bedre selv..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-07-05 18:48

Vil foreslå lillearne at købe en fugtepude (vaginafacon) på posthuset.
Så slipper alle de stakkels piger (over 500 lool) for ham, når han følsomt skal tælle sine point

Nej det er rigtigt lillearne... Jeg har ikke bidraget til at besvare spørgsmålet. Jeg har nemlig i modsætning til dig (sig mig .. er du trans?? lool), ingen forudsætninger for at føle hvordan kvinde føler det.

Du der Zarzufyt... du fortsætter bare med ikke at kunne forstå

gertrud8888... skift køn eller navn, og lad være at undre dig så meget over hvordan det føles.......just do it ;.)