/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Forbindelsen afbryder regelmæssigt.
Fra : Jaffe123
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 10-07-05 14:01

Jeg har internetadgang gennem det lokal antennalaug og har ikke tidligere haft problemer med forbindelsen. Nu er den dog begyndt at koble mig af så jeg, hvis jeg f.eks bruger edonkey, bliver koblet af og ikke tilsluttes igen. Jeg kan først komme på nå jeg går ind under netværksforbindelsen og reparerer forbindelsen. Så går det fint i en tid, indtil det sker igen. Er det udbyderen, min PC, netværkskort, dårlig kontakt eller noget helt femte der er galt?
Jesper

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-07-05 14:06

Du skriver noget dårligt... Er det kun når du benytte det ulovlige edonkey problemet er der?

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 10-07-05 14:11

Nu er Edonkey i sig selv jo ikke ulovligt! Men for at svare dig på dit spørgsmål så: Nej det er det ikke. Det er bare der jeg kan registrere det nemmest.

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 10-07-05 14:29

Hej Jaffe

der er nogle antenneforeninger der blokere for p2p (e-donkey mm.) trafik
det kan være derfor at du mister forbindelsen.

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : Jaffe123

Dato : 10-07-05 15:34

Ja men jeg har ikke tidligere haft nogle problemer. Det gælder jo også for almindelig internet og mail brug.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 10-07-05 15:50

Nej Æslet er i sig selv ikke ulovligt... Det er fil-delingen der er kriminel. Og det er vel derfor edonkey bruges. Det er jo ikke for at distribuere sine familiebilleder.!!!!!!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-07-05 17:19

Har du kontrolleret, om du skulle være ramt af virus eller spyware. Det kunne jo være en af mulighederne.
Efterse også din internet opsætning, om der er noget der står forkert.
Et eller andet bliver jo ændret, da du kan genoprette det ved reparation.
TDC har et program som kan hjælpe dig med at vedligeholde din internet forbindelse, men jeg ved ikke om du kan bruge det, da du ikke er bruger af TDC. Jeg har ikke linket lige her, men når jeg finder det, smider jeg en link her i tråden, ellers må jeg lægge programmet ud på min hjemmeside, så du kan hente det!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-07-05 17:50

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_ns
Her kan du prøve at downloade "Hent netsupport nu"

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 24-10-05 16:59

Har prøvet noget det samme bare med tdc webspeed. tdc var oppe og se på det og lavede noget i mit antenne stik men det hjalp ikke noget. men det hjalp efter jeg købte en router og smed i mellem modem og pc.
Der var aldrig noget ved alm. surfning kun kazaa og e-donkey, nogle gange kunne det køre i flere timer uden problemer.
Så prøv en router.