/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Login-system
Fra : Anden_90
Vist : 685 gange
53 point
Dato : 09-07-05 13:27

Hej
Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan få et login system, eller hvordan man laver et?
Det skal fungerer sådan at jeg Admin kan oprette alle de brugerer jeg vil, med hver deres brugernavn og kode. Og så skal det kun være nogle sider på min side der skal være låste, men når man er logget ind, skal man ikke logge ind igen, før man lukker browseren ned og starter igen...
Nogen der kan hjælpe mig?

Med Venlig Hilsen

Anden_90 - Mikkel Skovlund

Accepteret svar
Fra : funbreak

Modtaget 53 point
Dato : 09-07-05 16:31

Kig her !
http://www.mpdolan.com/downloads.htm

version 1.2 virker 100%

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 12-07-05 00:42

Jeg har kigget på det men kan ikke rigtigt få det til at køre bliver ved med at skrive fejl... Kender du andre? Eller muligvis et CMS system? som man kan lave login med og oprette brugerer med..

Kommentar
Fra : funbreak

Dato : 12-07-05 10:55
Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 12-07-05 22:47

Hehe.. Fik en til at hjælpe mig så det virker nu...

Godkendelse af svar
Fra : Anden_90

Dato : 12-07-05 22:49

Tak for svaret funbreak. Det virker godt.. Har dog ændret det lidt...