/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
opdatering af bios "asus p4s533"
Fra : biltyve_stinker
Vist : 494 gange
150 point
Dato : 07-07-05 20:30

JEg har hentet den nye aflash, men hvad gør jeg nu?
Hvordan laver jeg en backup af den gamle, i det tilfælde at det går galt.

Er der en der kan give mig en step by step på hvad jeg skal gøre???

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-05 20:43

På asus hjemmeside (manual til dit motherboard) kan du se frmgangsmåden.
www.asus.com >denmark>produkts>motherboard>rul ned og i venstre side skriver du p4s533 >søg> men enten er den her ikke eller du har skrevet forkert.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 07-07-05 21:12

når du skal opgradere bios, bliver man som regel spurgt om man vil gemme den gamle version....
hedder den nye f.eks nybios.bin skal du give den gamle samme efernavn (bin) som den nye
hvis og såfremt det går galt med opdateringen må du IKKE slukke for pc'en men enten kører den opdatere
bios fil ell. den gamle.

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 07-07-05 22:46

Check din manual, der plejer sådan noget at står tydeligt og gennemførligt trin-for-trin og i billeder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-07-05 23:16
Kommentar
Fra : heltfin

Dato : 10-07-05 08:52

Hent liveupdate (http://www.asuscom.de/support/BIOS/liveupdate.htm)her
så kan du gøre det sikkert og helt automatisk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-10-05 22:35

Hejsa
har du fået løst dit problem ? vil du så være venlig og lukke denne tråd ved at acceptere een af Kommentarene ?