/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Hjææælp mig webcam problemer
Fra : isa_addams
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 06-07-05 22:50

Vidste ikke lige hvor jeg skulle ligge det her henne.. men har problemer med webcammet når jeg sidder på msn...
Så snart modtageren har accepteret samtalen og forbindelsen er igennem... begynder webbet at hakke i billedet.. det startede det på i går.. ellers har der ikke været problemer med det før...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-07-05 00:11

Har du opsateret til nyeste version?? Diskfragmenterer du ind imellem??
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-07-05 00:11

Har du feks. lige installeret et eller andet??

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 07-07-05 00:19

den ene pc jeg prøvede på har næsten lige fået geninstalleret windows og har det nye msn på.. men alligevel er problemet på begge pcer... jeg har prøvet webbet på...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-07-05 00:22

Så må det jo være selve cammet køre det ikke med batterier?? hvis er de så ok??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-07-05 00:23

Ups og så ku' det jo os' lige være ledningen
Mvh Sune

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 07-07-05 00:26

jeg prøvede webbet med min mor hvor det virkede.. men med andre hakker det.. og der er ikke batteri til webbet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-07-05 00:28

så er det evt de andres forbindelser der ikke er i orden

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 07-07-05 00:33

måske.. ved bare den ene af dem har set en anden over web idag uden problemer..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-07-05 00:38

Hmm Ja men de kan jo også somme tider have problemer med serverne Har du prøvet dit cam i et andet program ellers prøv det for at finde ud af om det er hos dig problemet er

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 07-07-05 00:51

jeg har prøvet at lave film med den og de bliver gode nok

Kommentar
Fra : DJ_Puden

Dato : 07-07-05 00:53

Jeg har samme problem med en af mine venner over nettet... Men det er kun hos ham, hos andre kører det rimlig smooth.
Så jeg tror bare at det er hos modpartens forbindelse. Men hvis en af parterne begynder at downloade noget, så hakker det nemt!

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-05 11:49

jep det har noget med forbindelse at gøre man kan jo ikke presse 15-30 billeder i sekundet igennem hvis enten modtagerens download hastighed er for lille! (typisk 256 mbit eller derunder) Eller hvis din uploadhastighed er for lille)

Godkendelse af svar
Fra : isa_addams

Dato : 20-08-05 15:37

Tak for svaret tedd.