/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre vidoer..
Fra : hvidtiger
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 06-07-05 19:37

Jeg har en sony ericsson Z800, dvs en 3 mobil..Er utrolig glad for den, og kan overføre meget fra den til computeren.Men jeg kan ikke overføre eller finde de filmklip jeg tager på mobilen..Jeg vil gerne over dem til computeren....hvad gør jeg galt??

Det skal siges at jeg godt kan finde billederne...

Mvh Hvidtiger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 19:43

det er du ikke alene om

har du fået opdateret din mobil - ellers gør det og få den nye vejledning med der er kommet inden for de sidste 4 måneder (fejl på software retter sig ved at følge den)

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 06-07-05 19:46

Det kan du måske heller ikk`?..

Hvor kan jeg opdatere skidtet?..Jeg har været inde på sony ericsson´s hjemmeside, men kunne ikke finde noget update der..

Mvh Hvidtiger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 19:48

nej - kan jeg nemlig ikke - gav op og gad ikke installere om igen - opdater gratis i en 3 butik og forlang at få den vejledning med - er den ikke opdateret kommer du ikke længere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 19:49

ps hvor gammel er din mobil ?????

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 06-07-05 19:52

Jeg købte den her for en uge siden.Fik lige en hjerneblødning og købte den da jeg var og stadig er imponeret over den..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 19:53

så skulle den for dælen da være up to date - men prøv at henvende dig til en 3 butik - smører de en svada L*** af - så forlang at den bliver opdateret - og at de kører dine filmklip ud på en cd til dig - kan deres software kan dine også

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 19:55

ps det er KUN 3 butikkerne der har den nye software og det nye udstyr så led ikke på nettet - få klarhed over hvad det er først

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 06-07-05 19:58

Jamen alt kan hentes fra mobilen, det er bare et spørgsmål om software.. Hmmm jeg kan vel bare designe en kortlæser til det memorycard der sidder deri..Samme princip som de kortlæsere der er lavet til og hente billeder fra et digitalkamera memorycard..Der må man da kunne hente de film..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 20:04

muligvis - men det skulle jo ikke være nødvendigt - hmmm god ide er bare ikke sikker på det virker - eller ??????

du vover ikke at lukke før du har fundet ud af det

Kommentar
Fra : hvidtiger

Dato : 06-07-05 20:17

Jamen hvis man kan gøre det med et kamera og har den nødvendige aflæser til 3pg filer, burde man se alt på det kort..Nu ikke fordi jeg selv har prøvet det, men min gamle far har fusket lidt med kort til parabol..Havde lavet en printplade hvor man skulle sætte kortet i og så kunne man hente alle koder ned på kortet til alle kanaler..*Gg*..Ikke noget han gør længere, men han har forstand på det og kan sikkert lave et eller andet fusk..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-07-05 20:22

ville nu foretrække at en dyr mobil med de funktioner ville være så venlig at opføre sig som den skulle !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 07-07-05 04:06

prøv http://www.google.dk/search?hl=da&q=3pg&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

bare et foreslag, jeg har ikke selv forstand på det.
prøv også www.google.dk og søg modelnummer.

S_ild

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-07-05 11:27

jeg ville nu daffe ned til nærmeste 3 butik og få kigget på det og få en grundig vejledning - på skrift - fik jeg - er mobilen af en eller anden grund ikke opdateret er det dem der kan gøre det og det er ski da gratis