/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Norton Internet Security
Fra : lanther1
Vist : 835 gange
100 point
Dato : 06-07-05 14:10

Når jeg genstarter min pc som har win Xp og Servicepack 2, er det umuligt at logge på netbank eller andre der kræver login som Telmore, BG Bank mv..
Jeg kan se, at den såkaldte globus ikke dukker frem i nederste højre hjørne og når jeg åbner for Norton Internet Security og kigger på " status - sikkerhed er den slået fra "
Jeg prøver så at aktivere denne, men ingenting sker..
Hvem har den perfekte løsning på dette lille problem..

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-05 15:43

hej
der nemeste er at afinstalere programmer
genstarte
og så instalere det igen.
jeg har selv haft samme problem

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 06-07-05 16:03

Enig med Mad_Nuser. Jeg havde samme problem og geninstalleret NIS - der har ikke været problemer siden.

Mvh. AMP

Godkendelse af svar
Fra : lanther1

Dato : 06-07-05 17:52

Tak for svaret Mad_Nuser.
Afinstallerede som du skrev og genindstallerede Norton
Nu virker den fint igen, også efter flere genopstarter