/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
Hvad gør jeg ?
Fra : Gypige
Vist : 631 gange
200 point
Dato : 06-07-05 12:58

Hej,

Jeg har et problem som der måske er nogle der har en løsning på.

Ser I, jeg lider af astma. Jeg kan slet ikke tåle at være bare i nærheden af "pelsdyr". Og nu ville jeg meget gerne til USA, men alle de flyselskaber som jeg føreløbig har spurgt, tillader hunde og små kæledyr i selve kabinen.

Og dem som ikke tillader dem, tillader stadig førerhunde. Og så er jeg jo lige langt.

Hvad gør man når man som jeg ikke kan tåle pelsdyr, og jo gerne vil flyve ??????????

Håber at nogle måske kender nogle flyselskaber som slet ikke tillader dyr i kabinen, eller f.eks. har en anden løsning.

Og I behøver ikke fortælle mig, at jeg bare kan køre på ferie istedet for at flyve, for det er det min familie og jeg normalt gør. Men nogle gange kunne det også være spændende at se steder lidt længre væk, end man kan køre til.

Mange hilsner fra Gypige

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-07-05 13:10

- Foreløbig - skynder dig at slette det ene spørgsmål.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-07-05 13:52

Ja det kan du så ikke nu, da der er kommet kommentarer til det. Dette kan takket være Balcanard heller ikke slettes. Jeg vil anbefale at lade det stå åbent og så bruge til at belønne med, hvis der kommer flere gode svar i den anden tråd. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-07-05 14:02

Det var da også uheldigt. Begge spørgsmål er blevet besvaret første gang præcis kl. 13.10... -Det var der jo ingen af svarerne, der kunne forudse.

Men løsningen må jo nok blive at medbringe åndedrætsværn. Hvis du er så hyperallergisk, så har du sikkert allerede en maske, som du bruger i visse situationer. Under alle omstændigheder er det jo en god ide at have sådan en maske med, når man er ude og rejse. Man ved aldrig, hvad man kan komme ud for undervejs.. Husk at checke, at filteret er beregnet til lige netop de ting, som du ikke kan tåle.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-05 16:16

arne.jakobsen

Citat
Balcanard Dato : 06-07-05 13:10

- Foreløbig - skynder dig at slette det ene spørgsmål.

Balcanard skrev det jo kun i en god mening.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-07-05 16:47

tak for det ans - jeg var bare ikke hurtig nok, da jeg skrev det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-05 16:54

Balcanard

Du behøver ikke at give point til Gypige.

Så du kan nå at slette dit eget spørgsmål.

Du har ikke ødelagt noget i dette spørgsmål. Det er et tilfælde, at der er svaret i begge tråde på samme tid.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-07-05 20:07

Tak endnu en gang - troede, det var fremgangsmåden, når man kommer "i vejen". mvh/Balcanard

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-05 20:40

Balcanard

Nej, det er ikke fremgangsmåden.

Desuden har du ikke været i vejen

Godkendelse af svar
Fra : Gypige

Dato : 17-02-06 08:47

Tak for svaret ans.