/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hjælp til oprettelse af hjemmeside
Fra : e6
Vist : 235 gange
200 point
Dato : 06-07-05 10:43

sgr fordomsfri,gerne kvinde, som vil lave min hj.side så den virker gratis her og nu
og du får hele pointpuljen-kontakt mig på 30725756 (ej hem.nr eller mobilhenv)

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 06-07-05 10:47

Så skal du op med nogle penge kære ven...

Moltov

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-07-05 12:10

Lidt ærgeligt at du har sorteret mig fra - jeg er lidt fordomsfuld og ikke kvinde, har hemmeligt nr. og mobil - ellers kunne jeg såmænd sagtens lave en hjemmeside. Nåh, men så vil jeg fortsætte min ferie i stedet for.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 06-07-05 12:55

lol

Kommentar
Fra : e6

Dato : 07-07-05 07:02

hej bent juul så ring blot du ik som andre her inde kun tænker i penge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-07-05 13:28

Jeg syntes ikke at vi brugere på kandu tænker i penge, det Moltov skriver højere oppe vil da være normalt og også meget rimeligt.

Jeg ville godt have hjulpet dig igang, men da du ikke kan kontaktes på det nummer du har lagt - det er en telefonsvarer - så stiger jeg af her og fortsætter min ferie.

Du kunne jo skrive her hvor omfattende sitet skal være og hvad sitet omhandler - har du et domæne og webhotel osv., så må vi se når ferien er overstået, hvis ikke en anden bruger tilbyder sin hjælp inden da.

//bentjuul

Kommentar
Fra : e6

Dato : 07-07-05 16:18

glem det hvis jeg skal betale så finder jeg en prof-på denne site hjælper man gratis!

Kommentar
Fra : e6

Dato : 07-07-05 16:19

har sgu ikke min tlf med når jeg er ude på lokum og skide

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-05 16:39

Yo e6

Nu er det således, at denne forum er til at få hjælp, hvis andre kan svare/hjælpe. Og ja, det er ganske gratis...Men du kan sku ikke forvente at nogen vil lave en hel hjemmeside til dig ganske gratis. Du kan få hjælp til at starte op selv etc. (Hjælp til selvhjælp).

Du kan jo heller ikke spørge en ven om hans bil er god, og derefter tage den hjem uden at betale for den vel?

VH
Moltov
p.s. Hvis man skal have hjælp så hjælper det en del AT TALE ORDENTLIG TIL FOLK!

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 08-07-05 11:22

Hørt!

Kommentar
Fra : e6

Dato : 08-07-05 20:53

NARHATTE! MOL OG HAR ! - JEG HAR SGU IKKE BRUG FOR JERES HJÆLP

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-07-05 11:18

e6 > Tak for sangen, men du rammer helt ved siden af - der er jo flere der har tilbudt at hjælpe dig igang - men som du tager på vej kan det blive svært overhovedet at finde hjælp i dette forum.
Ærgeligt at du ikke svarer på hvad jeg tidligere spurgte om og ærgeligt at du er en af de få brugere der jager hjælpen væk med dit sprog.

//bentjuul

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 17-07-05 20:53

HAHA ! !

:D

Kommentar
Fra : morten7000

Dato : 31-07-05 17:04

Hej E6.
Jeg er ikke fordomsfri kvinde, men en kristen mand som tror på tilgivelse og ikke fordømmelse. Vi lader Gud om at dømme. Han ved nok bedst.
Jeg hjælper hvor jeg kan med hvad jeg har, og kan måske hjælpe dig med at få en hjemmeside op at stå.
Du skal jo bruge et domæne og et webhotel.
Du kan prøve at kigge på www.frac.dk. De tilbyder gratis 25mb serverplads til hjemmesiden og 50 mb plads til mail. Dit hjemmeside navn (subdomæne) bliver så: domæne.frac.dk.
Det var måske en start?
Well, du kan jo skrive tilbage hvis det har interesse.
Guds fred, Morten.