/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Social- og sundhedshjælper
Fra : llo
Vist : 676 gange
200 point
Dato : 06-07-05 09:20

Jeg er 26 år og overvejer at læse til social- og sundhedshjælper. Men jeg kan ikke hitte ud hvad lønnen er efter endt uddannelse?!?!
Jeg ved der er forskel på dag- og nattevagter...nogen der kan hjælpe mig?? Jeg bor i Næstved by.

På forhånd tak!

Mvh
Lone

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-07-05 09:26

Prøv at kigge på dette link, der synes at indeholde mange guldkorn: http://www.ug.dk/vejledningsportal/uddannelsesguiden/forside/erhverv.aspx?article_id=jobb-socialsundhedsassistent#pageTop

Held og lykke !

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 06-07-05 09:27
Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-07-05 14:16

Hej.
Mindste time lønnen ligger på ca 98 kr i timen.
Men tit vil du være ude for der er tilæg.
Din løn vil også være afhængi af din erfaring inden for faget, samt din ansættelses tid.

Jeg er afløser.
Hvis jeg arbejder i en masse weekender samt helligdage, og tager aften vagter, kan jeg ca få 16000 udbetalt.
Jeg er på det mindste løntrin. (12 eller 14)

Men forfanden, det er en jungel.. ikke engang min "chef" kan fortælle mig hvad min time løn er.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 12-07-05 22:43

Her er en del om uddannelsen. også løn m.m.

http://www.sosu-hammerbakker.dk/faq.asp

Kommentar
Fra : llo

Dato : 13-07-05 19:46

Hejsa!

Tak for jeres indlæg. Jeg har haft stor glæde af jeres henvisninger til artikler osv. Men jeg er dog mest interesseret i at høre fra jer der arbejder indenfor faget, altså jeres løn, timeantal osv., idet jeg har ladet mig fortælle lønnen varierer meget.

Lone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-05 19:51

llo

Så skal du tale med den kommune du bor i.

Kommentar
Fra : llo

Dato : 05-08-05 08:09

jeg skriver nu igen, idet jeg håber flere af jer vil besvare mit indlæg, jer der arbejder som hjælper dagligt.
Hvad tjener I?
Hvor mange timer har I?
Og hvordan er disse timer fordelt - dag- aften- nat?

Lone

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-05 09:20

llo

Jeg tror ikke, der er andre end dem, der har deltaget i dette spørgsmål, der læser det.

Du kunne oprette et nyt spørgsmål til 1 point med henvisning til dette.

Der ville så være mulighed for at du fik flere svar.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : llo

Dato : 08-08-05 09:22

Ok, tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : llo

Dato : 08-08-05 09:23

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-08-05 10:53

Selv tak