/ Forside/ Interesser / Helbred / Allergi / Spørgsmål
10  metteto 200
God medicin fundet til høfeber!
Fra : Sofuzz
Vist : 3028 gange
50 point
Dato : 06-07-05 08:22

Hejsa, Jeg døjer rigtig meget med høfeber, og har altid gjort det! så jeg har fyldt mig med diverse (supergode) produkter! binyrebarkhormon (sprøjtet i rumpen), syrtec, cetrizin copyfarm, benadryl og diverse mange flere jeg ikke kan huske...

Men her den anden dag fik jeg endelig noget der virker! det er godtnok også binyrebarkhormon, men bare til lokal anvendelse, da det jo som sagt er noget værre skidt det der binyrebarkhormon... men anyway produktet hedder Nasonex (på recept)
hvis nogen af jer er ved at explodere af høfeber/snue! Mit er så slemt at jeg ikke kan arbejde og sygemeldes nogengange...

Godmorgen, hilsen Sofuzz

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 06-07-05 09:03

Hej Sofuss!

Rart at du har fundet et middel som hjælper dig og det er fint at du beretter om det og samtidig gør opmærksom på det med binyrebarkhormonet. Hvis det "kun" er i en kortere periode du bliver nødt til at tage det så er skaden ved medicinen næppe så stor.

Bedste hilsner
Bonto

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 06-07-05 09:08

Ja, hehe.. nu meget godt men det plejer at virke godt i starten, og så derefter falder effektiviteten lidt efter lidt syntes jeg...
sikkert nok fordi kroppen bliver immun, men jeg satser på dette medicin! har engang også gået med en magnet rundt om halsen (skulle tage høfeberen) men det gjorde den nu aldrig, der var nok en der ville tjene nogle lette penge på godttroende fjolser som mig

Accepteret svar
Fra : WalkingChicken

Modtaget 60 point
Dato : 06-07-05 09:56

Fint indlæg! Du burde skrive det som et tip (det er bedre end de fleste tip jeg har læst indtil nu!)

Godkendelse af svar
Fra : Sofuzz

Dato : 06-07-05 13:27

Tak for svaret WalkingChicken.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 06-07-05 13:51

Øøøøøhheeeh... hvad var det nu lige spørgsmålet var????????????????????

Kommentar
Fra : Sofuzz

Dato : 07-07-05 08:33

Svaret var egentlig et lille tip... men ville gerne have andres mening og gode erfaring med høfebermedicin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!