/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
hjælp til opsætning af bulletproof serv~
Fra : goodboy2
Vist : 1217 gange
50 point
Dato : 05-07-05 19:16

Hej
Kører windows xp sidder bag en router har forwarded routeren til
port 21.
har installeret bulletproof og opsat den efter bedste evne med brugere og pass og konti men folk kan ikke logge på hvad kan der være galt og findes der en guide til opsætning af Bulletproof.
goodboy

Kommentar
Fra : eddieaa

Dato : 05-07-05 23:58

Hej Goodboy, ja der findes bestem tin guide til opsætning. Jeg sender hermed et link. Håber du kan bruge dette link og løse dit problem.
http://www.bpftpserver.com/help/bpftpserver.com/manual_en/

Eddie

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-05 16:33

Prøv lige at åbne for port 20 også

Godkendelse af svar
Fra : goodboy2

Dato : 06-07-05 21:11

Tak for svaret buch78. det hjalp
men hvorfor skal man åbne flere porte

Goodboy

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-07-05 22:10

hejsa Port 20 er ftp-data..
Ftpén virker på den måde at nogle ftp programmer sender komandoen via port 21 og modtager data over port 20

man kan sige at

port 20 er data
port 21 er ftp komandoen

men det skal lige med at nogle ftp programmer sender begge ting via port 21..

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-07-05 22:12

du kan læse lidt mere om ftpéns virke måde på denne side http://slacksite.com/other/ftp.html