/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
creamygirl. Må jeg gi en kop kaffe?
Fra : cando.dk
Vist : 717 gange
34 point
Dato : 03-07-05 23:01

Hej igen

Må jeg ikke gi en kop kaffe en dag?

Altså en date er hvad jeg mener.
Forudsat at du er single

Og det er ikke en joke. Ok.. valget af kategorien er en joke, men det er også det eneste der er en joke

Og havde ikke mere end 12 point, så det er ikke taget efter din værdi eller noget andet

Jeg bor i KBH, og ser ski.. godt ud (31 år)

Hvad siger du til det?

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 03-07-05 23:02

p.S.

Skal nok lade din computer være

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-05 23:04

hehe, den må jeg lige tænke over..

Du kunne jo være øksemorder, eller noget andet væmmeligt *L*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 23:07

eller endnu værre - træmand

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 03-07-05 23:07

Øksemorder

Jeg tager min rene straffeattest med.

Og vi mødes jo bare offentligt på cafe eller lign. de første par gange

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 03-07-05 23:08

Hæ Du tar bare arne.jakobsen med som beskytter, alene udseendet på manden kan få de fleste til at forholde sig i ro.

/ glæder sig nu bare til forsættelse på love story

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 44 point
Dato : 03-07-05 23:31

helt seriøst Cando (krydser lige fingrene )

Er du parat til en kvinde, der har styr på både sine feminine og maskuline sider. En kvinde der hviler i sig selv uden at være røvkedelig og udfoldelsesbegrænset*L*

Sagt med lidt andre ord: En kvinde med "nosser", der tøt kalde en spade for en spade og som ikke er spor konfliktsky?!

Og hvordan ser du på et kæresteforhold, hvor kvinden hver dag dyrker informationsirrelevant og tidsfordrivende kvindesladder med veninderne?!..for slet ikke at tale om, at jeg hver dag forlanger chokolade, sex og overdrevne komplimenter?!

Ja, jeg spørger bare?! ..og hvad med en solid cykel?!
Jeg bor jo i det jyske, så det er ret langt bare for en kop kaffe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-07-05 23:41

tror cando blev til cannot

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-05 23:42

Cannot?!

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 03-07-05 23:43

Øv.... bor du virkelig i Jylland .-(

Men det lyder da altsammen meget godt.
Men det skal så være lys chokolade
Ellers spiser jeg is, og så får du bare chokoladen for dig selv.

Konfliktsky er en by i Rusland.

Ellers skriv til min nyoprettede email: creamygirl_kaffemedmigendag@hotmail.com

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 03-07-05 23:47

Sex dyrker jeg kun på dage der ender på g.

Citat lånt fra klumme..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-05 23:47

Hmm, det ser ud til, at din dating profil glippede - og at det skal gå ud over mig

creamygirl_kaffemedmigendag@hotmail.com *LMAO*

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 03-07-05 23:52

Den ventede jeg på den der

Har ikke været aktiv derinde..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 00:00

hehe, jeg er fristet til at skrive til dig cando,
men noget siger mig, at det vil være dumt *L*

For det første er jeg uegnet for mænd med sarte nerver...
og for det andet drikker jeg the

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 00:02

øh.. sarte nerver?

Hvilken tråd har du støvet det op i?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 00:08

Det med nerverne fandt jeg bare på!

Du skal betragte kommentaren som at jeg er en "pain in the butt"

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 00:15

Hellere en "pain in the butt" end en stille og "kedelig" kvinde

Men ellers opret en hotmail konto med anonymt navn osv. (Tager 1½ min.)
SÅ kan jeg skrive navnet på min dating profil. SÅ kan du se mig

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 00:27

Ok så..

cando_giverkaffeendag@msn.com

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 00:29

Skriver til dig i morgen. Er ved at drætte om nu.

Havde en lidt hård weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 00:31

Ja, det er hårdt at surfe på pornosider. Man bliver træt i hånden

Sov godt!

Godkendelse af svar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 00:31

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 00:32

Den burde jeg have set komme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 00:35

Og så fik jeg lige 20 ekstra point smidt i røven

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-07-05 01:02

Godt det ikke er mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-05 08:30

cando så holde fnatriverne væk fra MIN cyberkæreste

Jeg er 45 år; fra Ama'r og du skal være evig velkommen at møde MIG på udebane ...til en hurtig afklapsning

Du får ingen is, men jeg ka' smøre dig et par håndmadder

Hai creamygirl : http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 13:14

Så har jeg sendt dig en mail

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-05 13:22

Prøv igen ...hvis det var til mig?

Jeg er bange for den er røget ud med badevandet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-05 13:23

Ps. Jeg drikker FF'ere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 16:14

LOL

Faktisk kunne det da være hyggeligt at drikke en flok øl med dig Molo.

Har været på her i mange år efterhånden (Andre profiler).

Og har da set en del til dig, så det er da meget sjovt at se folk rigtigt.

Du skriver også bare til: creamygirl_kaffemedmigendag@hotmail.com

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 16:16

Men kan du holde til det?

Jeg drikker snildt 10-12 øl inden jeg tager i byen. Når jeg så er i byen ryger der store fad ned, stort set konstant til kl. 05.00 minimum

Det er godt nok ikke FF´ere... men...

Kommentar
Fra : cando.dk

Dato : 04-07-05 16:18

Men jeg er på skrump for tiden (Mangler lige 3 kg.) så ingen håndmadder tak

Men det var pænt af dig at byde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 16:18

Og du er da meget cute cando

Ser ikke en dag ældre ud end... bob bob...19½

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-05 18:51

[hør] Hold da kæft en kylling!

Jeg pelser nemt 12 FF'ere og et par Jameson dertil ...inden frokost : http://www.kandu.dk/img/diverse/nofile.gif

Se folk rigtigt? Hvad er der i vejen med : http://members.fortunecity.com/molo4/d17.html og : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/molokyle.jpg ???

Min adresse kan man (..næsten) altid få udleveret ved at skrive til : molo<-Snabel A->pc.dk

</MOLOKYLE>