/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Penis pumpe. Større penis.
Fra : densortehankat
Vist : 11226 gange
220 point
Dato : 03-07-05 14:17

Jeg så en udsendelse om en gut der havde brugt en penispumpe gennem 5 år, for at få den lidt større.
Han sagde at han havde fået et par ekstra cm. på.

Desuden påstår de i tantra kredse at de har brugt pumper i mange år, og at det uden tvivl virker.
De sælger dem dem også, og afholder kurser i at bruge dem.

Min er desværre kun 15 cm. og vil MEGET gerne have den lidt større.
Og ved godt det er gennemsnit og alt det der, og at jeg skal prøve at leve med det osv. osv. Men jeg er helt afklaret med den, og er glad for den og alt det der.

Men vil gerne have den lidt større allgevel, nu når jeg elsker kvinder så meget som jeg gør...

17 cm. ville være ok.

Er der nogen der kender andre metoder evt.?

Alle svar modtages med et kys

Lukker helt sikkert spg.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 03-07-05 15:23

Jørn ege....
Hvis du er modig.
mvh Benjamin

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 230 point
Dato : 03-07-05 15:28

Ja, der findes da nogen "tortur" metoder som nogen påstår vil hjælpe, mens andre kalder det fup og fiduser og penge ud af vinduet. det hedder JELQ, du kan finde det på nettet og også i andre tråde her på Kandu.

Men, derudover fatter jeg ikke helt, hvorfor mænd absolut tror det er lykken at "prins pilfinger" absolut skal være længere.
15 cm er faktisk over gennemsnittet, og nu er naturen sgu så praktisk indrettet, at den længde oftest passer bedst til "modparten", hvorimod noget der er længere, kan være en ret ubehagelig affære for nogen.

Så hvis du tror kvinder vil elske dig endnu mere fordi den lige voksede et par centimeter, har du helt andre problemer end at den "kun" er 15 cm

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-07-05 15:38
Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 03-07-05 15:43

Jeg må nok erkende, at jeg IKKE render rundt med et målebånd i baglommen, men 15 cm. virker da bestemt ok.

Så medmindre du har intentioner om at gå i John Holmes fodspor, og den var STOR, så drop du alt om penisforlængere.

Brokker madammerne sig over størrelsen, så skift dem ud, hvor svært kan det være?

En anden mulighed: Sluk lyset under akten og byt din ud med et massageapperat på 20 cm. er hun godt lun, så opdager hun sq nok ikke forskellen.

Ai, det var en joke..........vær du glad for dine 15 cm.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-05 15:47

Fuldstændig enig med Dova, men vil du absolut udøve tortur på dig selv, så er det "monsteret" som Dova linker til du skal have fat på..

http://www.jelqdevice.com/about_the_JELQ/how_it_works/

Hvis altså du tør, udsætte dit forplantningsorgan for denne barske metode..

Gud, jeg bliver sq helt dårlig ved synet af dette instrument

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-07-05 16:31

Jeg er helt enig med dova, og når du trives med det, du er udstyret med, (og den er da meget pæn) hvorfor så begynde at arbejde på noget større. Du er helt godt udstyret, kan jeg læse, så dyrk det, du har og vær glad for det. Store peniser er ikke lykken, tror jeg, mange kvinder er enige om.
mvh
binky

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 03-07-05 16:35

tænk hellere på det gamle ordsprog
"det er ikke størrelsen, men gørelsen"

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-07-05 19:41

Du kunne jo binde en snor på den og hænge noget tungt på, så efter noget tid vil den bliver ligesom en negers. (farven ihvertfald)

Kommentar
Fra : densortehankat

Dato : 03-07-05 19:46

Jo men jeg har valgt en lidt udvidet seksuel levestil. Og hvis en pige skal vælge en partner til noget uforpligtende tror jeg hellere hun vil have en lidt større...

Og mener i virkelig det med at de 15 cm. er normalt?
Eller er det kun for at være søde i siger det?

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 03-07-05 20:03

De 15 cm ER normalt - endvidere giver de dig mulighed for at eksperimentere mere, da det ikke bliver ubehageligt for pigen/kvinden. Selvfølgelig er der nogle piger der tænder på størrelsen, men det er jo ikke nok i længden - hvis "den" bare går ind-og-ud bliver det jo hurtigt dødsygt - uanset størrelse. I stedet for at øge penis-længden, burde du hellere eksperimentere mere, fx med tantra.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-07-05 21:04

Det er ikke for at være søde vi skriver sådan, men hvis du stadig har komplekser over størrelsen, kan du jo altid lede efter japanske piger, De er nemlig vant til japanske mænd med et vedhæng med gennemsnitslængde på 11 cm

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : densortehankat

Dato : 03-07-05 21:17

Tak for svaret dova.