/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Benelli Skjolde Eeeeehuh
Fra : SecondOne
Vist : 352 gange
20 point
Dato : 02-07-05 16:37

Nu har jeg søgt efter skjolde til en Benelli 491 i snart 2 1/2 time... Er det bare mig som er dum eller kan man slet ik få nye skjolde til den?

Hvis i kender en hjemme side så post den lige.. Ville være for fedt hvis en af jer kendte en hjemme side hvor de solgte skjolde til den

Mange tak.. :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-07-05 17:05
Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 03-07-05 08:55

hejsa det er næsten umuligt at få fat i nye skjolde til sådan en.. snakkede med en scooter forhandler han kunne skaffe nogle men et komplet sæt kostede over 5000 kr....

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 11-09-06 20:13

Der ligger en forretning på Ålekistevej i København, som hedder "italian Bike" Der står "Benelli" på deres væg.
Jeg har selv købt en Benelli idag, så jeg skulle lige selv se om den forhandlede det.