/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
sjov
Fra : Pytten1510
Vist : 578 gange
120 point
Dato : 01-07-05 22:10

Halløjsa. Jeg har siddet og rodet lidt med min søsters com. Er stødt ind i et problem. Hvilket program skal jeg hente for at afspille filer i outlook. samt at se andre filer der hentes fra nettet...sjove jokes osv. som man videresender i mails.
Pytten

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 01-07-05 22:16

hej jeg regner med at det er Flash filer du mener
så hent denne her

http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

mvh Mad-Nuser

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 130 point
Dato : 01-07-05 22:22

JVM (Java Virtual Machine) shippes heller ikke længere med Microsoft's produkter efter de tabte en sag med et brag til Sun Microsystems. Derfor kan du hente runtime modulet på denne sides pkt. 4 :

http://www.znn.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-07-05 22:24

Du kan vel se dette (Flash) : http://www.superlaugh.com/1/smileback2.swf ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 01-07-05 22:27

jeg er ikke sikker....fik fortalt at det var noget powerpoint...men kan ikke finde dette. har været inde på microsoft og kigge, men uanset hvad jeg har hentet har det ikke virket....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-05 22:34

Hvis det er powerpoint så er dette program i Microsoft Office. Så hvis din søster har Office så skal du installere det. Ellers kan du kun få det ved at købe Office pakken.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-07-05 23:53
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-07-05 23:55
Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 02-07-05 00:59

VIlle det ikke være nemmere hvis du fortæller hvad det er for filer ?

Hvad hedder de til efternavn?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 23-07-05 16:58

Så er problemet løst....tak for hjælpen til alle.
Pytten

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 23-07-05 16:59

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-07-05 18:46

Velbekomme Pytten1510

</MOLOKYLE>