/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
hvad får man i løn
Fra : granslam
Vist : 9990 gange
500 point
Dato : 29-06-05 10:09

hej sidder og kikker job
men der står jo ingen steder hvad man får i løn hvis man er heldig står der i.h.t gældene overenskomst men har hvor finder man den?
og er der nogen er jer som ved ca hvad man får i løn i forskællige erhverv hovedetsaglig som ufaglagt eks: chauffør,salgsassisten,abejdsmand,postomdeler,vicevært,osv

mvh Granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 10:17

Den kan du få oplyst i din fagforening.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 10:19

Den er forskellig fra område til område.

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 29-06-05 10:19

Lønnen ligger fra 16 t.kr og op. Der kan være store forskelle fra virksomhed til virksomhed.

Mvh. AMP

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 29-06-05 10:23

refi
nu er jeg medlem af 3f jeg tror ikke de har hk`s overenskomster og jeg kan ikke finde noget på deres hp dvs jeg skal ringe til dem ikke særlig nemt
der må da være et samlet opslag

granslam

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-06-05 10:27

3F's mindste-løn indenfor industrien ligger p.t. på kr. 110,44 pr. time.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 10:29

Næææ - Da det er forskelligt selv i samme brance (en buschauffør i kbh får væsentligt mere end en i haderslev)
tror jeg ikke der findes nogen oversigt - men din lokale fagforening ved det.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-06-05 10:34

Prøv at kigge på Jobpatruljens hjemmeside - her er del fagområder nævnt. Men det hurtigste vil som ovenfor skrevet være direkte kontakt til fagforeningen. http://www.jobpatruljen.dk/sw1188.asp

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 29-06-05 10:48

Balcanard
ja se nu er vi inde på noget af det rigtige
jeg vil meget gerne høre mere

Granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 10:53

Om hvad ?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 29-06-05 10:57

er der nogen er jer som ved ca hvad man får i løn i forskællige erhverv hovedetsaglig som ufaglagt eks: chauffør,salgsassisten,abejdsmand,postomdeler,vicevært,osv

mvh Granslam

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 510 point
Dato : 29-06-05 11:02

Prøv dette link til Jobindex: http://www.jobindex.dk/cgi/cv/salaryindex.cgi

Godkendelse af svar
Fra : granslam

Dato : 29-06-05 11:07

Tak for svaret Balcanard.

det var lige hvad jeg manglede

Granslam

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-05 11:08

ca. mellem 15-20.000 om måneden. Det svinger meget rundt omkring i landet og på den enkelte arbejdsplads.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 29-06-05 11:16

Selv tak - held & lykke.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 29-06-05 11:17

takker