/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Lyd i cs
Fra : evil.santa
Vist : 186 gange
20 point
Dato : 28-06-05 18:05

Hey

Jeg har et problem med min lyd i cs... Når jeg er i vand så fucker min lyd fuldstændig up, den bliver lavere og det lyd mærkligt...

Hvis i har svarret eller en idé til hvad det kan være så skriv..

Santa

Kommentar
Fra : fame

Dato : 28-06-05 18:12

Prøv at afinstallere din lyd-driver og geninstallere den igen.

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 28-06-05 18:50

Har prøvet det du sagde men det virker desværre ikk.. :(

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-06-05 19:35

evil.santa - det ER meningen at lyden i vand skal være anderledes end på jorden i CS. sådan er det jo også i virkeligheden. Der er INTET i vejen med hverken dine højtalere eller dit lydkort!

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 28-06-05 19:44

Glemte lige at fortælle at den mærklige lyd bliver ved med at være når jeg ikk er i vandt... og det er heller ikk den normale lyd der er når man er under vand...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-06-05 21:00

hm.. tja.. har du overvejet om det er din cs der er noget galt med? Prøv at afinstaller, og installer igen!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 20-07-05 17:37

Tjah har du prøvet og opdatere dine drivere til dit lydkort, og se under lydstyrke? jeg har sat mine indstillinger der til at SW Synth er fra..
har engang haft det på og det gav en slags eko.. måske den også fucker din lyd.. ?

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 20-07-05 17:41

OK prøver det lige

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 20-07-05 18:11

Virker det?

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 20-07-05 22:22

nix det virker ikk

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-07-05 17:01

køb en ny comp. DET virker!

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 22-07-05 17:02

FUCK AF!!!!!

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 22-07-05 17:24

hmm
jeg har fundet ud af 1 ting ind til voice i hvert fald, ved ikke om det også virker til når man bare spiller.. men prøv og skriv sv_voicequiality 5 i consolen
så får du i hvert fald bedste kvalitet inden for voice, ved virkelig ikke om det også virker til generalt!

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 22-07-05 18:30

okay.. prøver det

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-07-05 18:18

Jeg håber ikke du finder svaret evil.santa... Flydende Jens...

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 27-07-05 13:23

Nå men jeg har fundet ud af hvad det var... sååå synd for dig...

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-07-05 14:22

hvorfor er det synd for mig?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 27-07-05 14:23

Jeg er da 100% sikker på at du har fulgt mit råd og købt en ny computer!

Kommentar
Fra : evil.santa

Dato : 27-07-05 14:23

Nej det har jeg sQ godt nok ikk!!