/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
At folde en papkasse
Fra : bueboy
Vist : 1365 gange
20 point
Dato : 28-06-05 09:55

Hej.

Er der nogen som ved hvor man kan finde en tegning eller et billede om hvordan man folder en papkasse.

Mvh
Bueboy

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-05 10:00

Skal du selv lave den fra bunden??ellers er der jo mange muligheder for at købe nogle der bare skal samles
Mvh Sune

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 28-06-05 10:02

Jeg ved godt hvordan man folder en papkasse - det var mere et billede som kunne illustrere det jeg mangler. Det skal bruge til at hænge på en papcontainer.

Mvh
Bueboy

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-05 10:07

Ellers er det jo bare et stykke pap der først bukkes til et firkantet rør der skæres ned i hjørnerne lige langt i begge ender af røret og så bukke de fire flapper der nu er i hver ende ind til låg og bund Du skal skære det halve af rørets bredde i hjørnerne
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-05 10:08

Nå Ok
Sune

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 28-06-05 10:11

Kig på linket om der ikke er noget du kan bruge.
http://images.google.dk/images?q=papkasse&hl=da&lr=&sa=N&tab=wi

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 28-06-05 10:13

Desværre ikke - jeg har kigget og søgt på google under billeder.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 28-06-05 10:16

Hvad med et digitalkamera, lidt 'håndarbejde', en lamineringsmaskine og et ophæng ????

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 28-06-05 10:19

Så tror jeg du skal være lidt mere præcis i, hvad det er du har brug for.

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 28-06-05 10:22

Jeg har brug for en trin for trin / en tegning for dummies om hvordan man slår en papkasse sammen så den kan være i en papcontainer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-06-05 10:24

Bueboy.

Normalt kan man jo bare trampe dem flade, så tro ikke på, at fordi du får nogen til møjsommeligt at folde dem efter en fin tegning, at det gir bedre plads i containeren. Gider de ikke trampe dem flade, så gider de da heller ikke folde dem efter en fin tegning. LOOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 10:26

Man lægger den på jorden og tramper på den......

Papkasser er jo samlet på mange forskellige måder så der kan jo ikke vises noget generelt.

Nøjes med at have åbningen i containeren i en størrelse så det er nødvændigt at trampe/folde kassen for at den kan gå i.

De fleste ved hvordan man klapper den sammen, de gider bare ikke.

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 28-06-05 10:44

Hmm.... mange gode forslag...

Det vil sige at vi jo nok er ude i et holdningsproblem og ikke et forståelsesproblem - den var straks værre... hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 10:52

Ved du hvad bueboy?!...jeg er sikker på du tager knald på os

Tramp på dem for sat.. *L*

Eller Blødgør dem og brug dem som lokumspapir... husk at fjerne hæfteklammerne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 10:53

Find en ged og lad den æde dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-06-05 10:55

Find en ged..... LOOOL

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 28-06-05 11:17

hehe... jeg har fundet en løsning... jeg tror bare vi ansætter et par rockere til at folde dem sammen som ikke kan/vil folde papkasserne sammen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 11:21

For nogle år siden arbejdede jeg på en restauration, hvor chefen flippede fuldstændigt ud, hvis han opdagede vi ikke foldede de skide papkasser pænt inden de røg i containeren..

Du skulle vel ikke eje et lille pizza spisested i en mindre vestjysk by?!

Nå lige meget - jeg tager mig et kig om i hans/din gård om et par dage - og opdager vel så om der skulle være kommet en fin tegning op på papcontaineren, eller der står en flok rockere og folder personalet sammen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-05 23:00

Vores genbrugsstation har en papkomprimator Den er ligeglad om kasserne er foldet eller ej Der er godt nok en tegning men den handler om hvordan undgår at komme i maskinen *ss*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 23:09

Jeg er virkelig spændt på, om Bueboy finder en løsning på problemet. Den med rockerne tror jeg ikke på i længden - og den med en tegning ophængt på containeren er sq ikke meget bedre..

Sorry boy, men jeg finder dit spørgsmål kanon sjovt - og har en fornemmelse at jeg er den eneste *L*

Jeg mener, hvor svært kan det være at trampe lidt på en papkasse inden man henkaster den?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 23:33

Hvad så hvis man går med krykker ??????

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 23:44

Ok, så er det svært men dog ikke umuligt!

Men Refi, så kan vi jo blive ved. Hvad så hvis man sidder i kørestol, er ben amputeret, eller eller eller..*L*

Synes bare det er sådan en sjov tanke, at bueboy vil finde en tegning eller et billede om hvordan man folder en papkasse..

Jeg er alvorligt bange for at Klumme får ret, når han skriver.

Citat
Gider de ikke trampe dem flade, så gider de da heller ikke folde dem efter en fin tegning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-05 23:49

Løsning:

Køb en flyttekasse og sæt tegningerne op i omvendt rækkefølge (de er på de fleste flyttekasser)

Voila

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 03-07-05 21:44

Hva så Bueboy?!

Har rockerne foldet dig sammen - og puttet dig i containeren?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-07-05 00:01

Hvis ikke du lukker dit spørgsmål Bueboy, så risikerer du at vores lokale Kandurokker pakker dig sammen og så får du nedenstående kvalmesmøre LOOOOL.
*******************************************************

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : bueboy

Dato : 04-07-05 14:33

Ja spørgsmålet er ganske sjovt... Jeg har lige været på "Den Lille Fede" derfor manglende respons herfra.... Tror desværre ikke der findes en løsning på dette spørgsmål men hvad gør det, når bare vi har det sjovt...

Jeg lukker spørgsmålet i morgen når jeg kommer hjem.

Mvh
Bueboy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-07-05 18:19

UHA Bueboy......Du har vel ikke røget "Den Lille Fede"????

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 20 point
Dato : 04-07-05 19:19

hehe!! ...Hvad rager det dig Klumme?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-07-05 23:33

Nææ det gør det vel ret beset ikke, men lidt fordømmende kan man vel altid være LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-07-05 23:40

Hmm, jeg ved sq ikke med fordomme Klumme?!

Selv er jeg fuldstændig fordomsfri. "Jeg hader alt/alle lige meget"

Godkendelse af svar
Fra : bueboy

Dato : 05-07-05 16:32

Hehe... jeg har ikke røget den lille fede - blot været på den

Mvh
Bueboy

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 05-07-05 18:19

Hmm - Hvad hedder hun???

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-07-05 22:40

Hold bøtte Klumme

Og tak for point Bueboy..Tror jeg fremover vil til at tale anderledes til Klumme.

Det giver sq både point og stjerner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-07-07 02:37

Hold kæft hvor er det morsomt at læse gl. tråde LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-07-07 20:09

Citat
Hold kæft hvor er det morsomt at læse gl. tråde LOOL

Du har ret din noed

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-07-07 20:43

LOOL Er man lidt på ferie ??? (noed) MY