/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Noble House
Fra : vil.du
Vist : 556 gange
50 point
Dato : 27-06-05 21:58

Hej, jeg håber meget på hjælp her!

Min søn er flyttet til Frankrig og jeg smuglede to bøger med i hans kuffert, nemlig bind 1 og 2 af Noble House, skrevet af James Clavell.
Det er to bind som vi engang fik i en bogklub og vi fik dem aldrig læst.
Nu er sønnen totalt nede - fordi:
Det viser sig at der findes ikke mindre end FEM bøger og jeg havde altså kun de to første.

DERFOR:

Er der nogle der har et link til et sted hvor jeg kan købe de tre sidste bind af Noble House - altså bind 3-4-5??

Hvis de kun sælges samlet er det helt OK! Jeg køber gerne alle fem, for drengen er helt ude af den.

Jeg har forhørt mig hos boghandlere, de kan IKKE skaffe dem, da de er for gamle.

Please hjælp! Jeg er ny herinde og har åbenbart ikke så mange point at give af, men jeg giver alt jeg har.

Forfatter James Clavell
Titel Noble House, bind 3-4-5 (eller 1-2-3-4-5).

Kommentar
Fra : jqb

Dato : 27-06-05 22:05

Der er fem hits på Noble House på http://www.antikvariat.net/ - fire af dem se ud til at være samlede udgaver i prisklassen mellem 48 og 187 kr.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 27-06-05 22:18

http://www.pensum.dk/trans1.php?brugtid=98275

Jeg ville nu ringe til nogle antikvariater. Det er ikke alt, der er at finde på nettet.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-05 22:55

Mange tak til Jer begge for gode og også hurtige svar. jeg er nu i gang med at købe bøgerne fra www.pensum.dk - i øvrigt en god side, hvis eksistens jeg slet ikke kendte :)

Mange tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : vil.du

Dato : 27-06-05 22:56

Tak for svaret ans, det er alle tiders og jeg er også glad for at have fået kendskab til pensum.dk!

Hav en dejlig sommer :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-06-05 23:22

Selv tak

God sommer