/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hævelse?!?
Fra : ThomasEp
Vist : 11430 gange
50 point
Dato : 27-06-05 21:14

Hej, jeg er lige begyndt at hæve omkring forhuden ved penis efter sex, men det er lige sådan når jeg onanere! hvad kan dette skyldes?

Kommentar
Fra : Dansende_T

Dato : 27-06-05 21:29

Hmmm .... når jeg lider under den slags plejer det at skyldes overbelastning af huden ...

Kommentar
Fra : ThomasEp

Dato : 27-06-05 21:50

hm.. Jeg vil nu ikke kalde det overbelasting af huden, tværtimod da! jeg har ikke rigtig lavet nogle udskejelser den sidste uges tid!

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-06-05 21:56

spørg din læge

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 27-06-05 22:20

sørg for at holde det rent !

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-06-05 22:33

Sørg for at din partner er tilstrækkeligt fugtig før du penetrerer, ellers gør det ondt på partneren OG din penis kan hæve og huden KAN briste og give svie. AV

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-05 22:41

Penetrerer....

Vildt romantisk. Hvor er du altså dygtig lillearne. Er du nået til P i fremmedordbogen.

Og hvad "penetrerer" du så lige når du onanerer lillearne.... og får du ondt i den hånd der "penetreres"

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 23:06

Klumme, nu er du for dum.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 27-06-05 23:07

hehe sejt Klumme :)

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 23:12

Jeg synes klumme er for dum at høre på...
Og til dig Thomas, der er formodentlig ikke noget alvorligt i vejen med din penis. Se lige tiden an, du holder vel fyren ren, uden al for meget sæbe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 23:24

Ja undskyld, men hvad dumt er der i spørgsmålet - om det gør ondt i hånden der penetreres?!

Ganske interessant... faktisk

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 23:31

ja ja...man kan forstå spørgsmålet helt som man selv vil.
Du kan også lide at forfølge arne..du er er der som en mis, creamy

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 23:35

Uhhhhhhh!! var det Arne der blev spurgt

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-06-05 23:44

har du drukket creamy?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-05 23:54

Overhovedet ikke Mangorossa, har du?!

Blev blot lidt frustreret over dit angreb, indtil jeg blev bekendt med, at grunden er Arne!...Havde jo glemt at Arne er fredet for indsigelser mod hans svar og kommentar her på kandu *G*

Tilbage til forhuden..

Thomas, du fortæller at din forhud hæver ved samleje, samt når du onanerer. Har du haft gener før nu?! ...og har du tænkt på, at du kan have en mindre harmløs forhudsforsnævring, som er en af de hyppigste årsager til at forhuden hæver op ved nævnte situationer?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 00:08

Thomas.

Når du onanerer, eller har samleje - er du så opmærksom på at forhuden trækkes på plads igen så snart fornøjelsen er overstået?!

Hvis ikke så risikerer du nemlig nemt, at forhuden samt penishoved hæver.

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 28-06-05 04:32

Hejsa Mango. Long time no see.......

Nå så du synes jeg er for dum at høre på..... Du er tilgivet, og jeg kan sige dig, at det ikke generer mig det mindste, for jeg ved jo at det er fordi, det går over din forstand (der skal nu heller ikke meget til loool), at læse hvad mit indlæg dybest set handler om,

Men hvorfor dog denne glødende interesse for tråden her??? Er det fordi den handler om, peniser, onani, samleje (penetration lool) eller det simpelthen lillearnes ve og vel der drager dig. Det sidste er fuldt forståeligt når man tilhører foreningen af "lillearnes beundrere og beskyttere".

Men lad mig da så uddybe min kommentar. Jeg finder det komplet latterligt, at bruge et ord som penetration i denne sammenhæng. Det lyder som et uddrag fra retsmedicinsk rapport, og tjener udelukkende som et kvalmt, billigt og gennemskueligt forsøg på over for "lyttere" at virke overbevisende og "lærd". (symptomatisk for AJ)

ThomasEp bruger i sit sp. ordene sex og onani, hvilket for de fleste er ganske almindelige og gammelkendte udtryk for handlinger de fleste (selv du mango) kender og giver såedes ikke anledning til at kommunikere på latin.

Samtidig er lillearnes svar noget ævl. ThomasEp er ifølge sin profil 19 år, (den har arne jo læst lool) og ærlig talt mango….. tror du at der i ThomasEp’s revir indgår maturerede exsiccatio belastede vagini som i forbindelse med palpation, kopulation og dermed penetration eller onani giver ham behov for palliativ lindring i form af kolde afvaskninger eller afholdenhed??

Nej vel….Mango? Så der er altså ikke tale om at den våde plet mangler, men formentlig som Creamygirl skriver, en forhudsforsnævring, eller at ThomasEp simpelthen bare går for meget til den…..osse med hånden, selv om det i hans verden (19 år) ikke er for meget….. eller som han skriver: ”jeg har ikke rigtig lavet nogle udskejelser den sidste uges tid!”

Og husk Mango….. alkohol virker udtørrende (exiccatio)

God morgen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-06-05 10:21

fantastisk ordforråd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-06-05 10:25

Penetrerede ordene hos dig Mango??? LOOOL

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-06-05 10:40

Nej det gjorde de ikke klumme.
Jeg synes bare det er så dybt latterligt, at du går ind og kommenterer arnes svar på den måde.
Jeg tror du elsker at holde liv i al den ballade der er her på kandu.
Du skjuler dig bag din tilsyneladende gode intelligens...brug den dog mere fornuftigt!
Hvad min intelligens angår, ved du dog ikke det fjerneste om, så den skulle du nok undlade at udtale dig om.

Nu tager jeg på stranden med mine unger og min hund og nyder det dejlige vejr.

Undskyld Thomas fordi vi misbruger din tråd.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 28-06-05 11:05

Du kan jo bare lade som ingenting i stedet for at lade dig hidse op mangorossa

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-06-05 15:14

bublebee, ja du har fuldstændig ret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-06-05 15:31

Mango skrev: "Hvad min intelligens angår, ved du dog ikke det fjerneste om" LoooooL

Alletiders at bublebee kan hjælpe dig med at finde en af de svære løsninger, når nu intelligensen ikke rækker til selv at klare det

Godkendelse af svar
Fra : ThomasEp

Dato : 28-06-05 20:37

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-06-05 20:55

Det var så lidt ThomasEp.

Bare rolig... sån en Bandit heler hurtigt op, men selvfølgelig.... hvis det blir ved, så slå et smut forbi lægen og lad ham kigge på dyret.

Vh Klumme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 21:15

Et Cool svar Klumme

Især kunne jeg lide din kommentar angående ordet penetration. Du har fuldkommen ret i, at det lyder som et uddrag fra en retsmedicinsk rapport - og ikke som den fornøjelse det jo gerne skulle være... at onanere og have en alm. samleje *L*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-06-05 21:17

Og det skulle så have været ET samleje. EN samleje lyder dumt...hehe

Kommentar
Fra : Squarna

Dato : 28-06-05 21:34

hvad med bare :
at have alm. samleje ???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-05 00:54

En samleje LOOL det må være Westcoast languvitchi.

Hwa så søster stang... Skal wi ha en samleje??? LOOL Nej den dur ikke Creamy , så hellere ....... Hør lille du, er du intesseret i et lille uforpligtende coitus LOOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-06-05 01:00

Kun hvis det ikke ender med et coitus interruptus...din nød

Vi kan jo ligeså godt blive i det "fine" sprog, ik?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-05 01:02

Klart... der er ikke nogen grund til at blive simple og penetrere nogens sarte ører LOOOL