/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort til Dell Inspirion 6000
Fra : skovbo
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 25-06-05 17:46

Jeg har for et par mdr. siden købt en Dell Inspirion 6000 bærbar som jeg er meget glad for indtil idag. Fordi jeg har nemlig lige købt det nye Battlefield 2, jeg har så installeret det uden problemer men når jeg så starter spillet popper Battlfield 2 logoet op og skærmen blinker et kort sekund sort og der sker derefter ikke mere. Det viser sig så at jeg ikke kan spille spillet på min computer på grund af manglende grafikkortevne. Mit spørgsmål er så om det er muligt at få skiftet sit grafikkort i en bærbar???

Håber i vil hjælpe hurtigst muligt.

/Skovbo

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-05 17:54

Ja det kan godt lade sig gøre mem det er ikke noget man selv skal give sig i kast med og er en omkostelig affære.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-06-05 17:54

Ja det kan godt lade sig gøre, men det er ikke noget man selv skal give sig i kast med og er en omkostelig affære.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 17:59

Notebooks er ikke beregnet til spil i den dimension.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 18:12

Du vil kun blive utilfreds med spillet og derefter med Notebooken.

Selvfølgelig kan de værste problemer ophæves, men det vil aldrig blive optimalt.

Det skal spilles på en stationær med det nødvendige installeret.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-06-05 18:14

Helt enig. Hvis man er til spil skal man købe en stationærr foindeog ogå bæbare der kn men dee nogt yr

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-06-05 18:17

Kan i læse hvad jeg lige skrev.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-06-05 18:19

Jeg kan ikke engang huske hvad jeg ville sige. (Altzheimer light) (gu ved om det staves så'n)

Godkendelse af svar
Fra : skovbo

Dato : 21-10-05 17:43

Tak for svaret Fijala.