/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp! Svært spørgsmål!!
Fra : MongolenMogens
Vist : 269 gange
210 point
Dato : 25-06-05 17:31

Hejsa. Jeg har et problem. Mangler virkelig en sang, men kan hverken huske hvad den hedder eller hvem der har lavet den. Dog ved jeg at musikvideoen handler om en ca. 10årig dreng der går ned gennem gaden, går ind på en pub og drikker, scorer og slås. Det er en ret hardcoresang og sidst jeg så den var for ca. 1-2 år siden. Jeg ved godt det ikke er mange oplysninger, men håber I kan hjælpe.
Pga. sværhedsgraden gir denne 210 point, hvis nogen kommer med den rigtige kunstner, og også meget gerne titlen på nummeret.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-06-05 17:51

Hej MongolMogens..

Kan det eventuelt være Bloodhound Gang? Mener de har lavet noget a la det du beskriver!?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 25-06-05 18:23

Jeg kom lige i tanker om, at fatboyslim også har lavet en video noget i den retning. Kan du komme med LIDT flere oplysninger? (genre f.eks.)?

Kommentar
Fra : MongolenMogens

Dato : 26-06-05 00:11

Det er ingen af dem. Dette er vidst nok et engelsk band. Knap så kendte... Jeg mener de hedder audio bullies men er ikke sikker... Nogen der kender noget til dem???!

Kommentar
Fra : MongolenMogens

Dato : 26-06-05 00:17

Kan ikke rigtigt beskrive genren. Noget instrumental. Måske med en smule dance/blød techno... Det er som sagt længe siden jeg har hørt den, men kan bare huske jeg var helt vild med den...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-06-05 10:42

http://www.audiobullys.co.uk/

Måske det staves på den måde, og muligvis nummeret Real Life, fra albummet White Label

mvh dova

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 26-06-05 12:55

Så er den fundet: Det er nummeret "We don't care", som kan ses via siden http://members.chello.nl/~roby01/Muziek_Clips.htm

Havde faktisk helt glemt den, men kan efter at have set den igen, nu godt huske den....